Det kanske hon gör.. men var bor hon?
Blir det överklagan..ngn som vet?
De är överklagat, men rättegången dröjer för att hon inte är häktad längre och dom har massa annat som dom måste prioritera före nu över sommarn 😑 vad jag hört så håller hon sig borta från strömstad
Phu..läs lite i tråden och börja inte om från början igen. Nej hon har inte "invandrarbakgrund" om vi inte ska gå tillbaka till valloner på 1600 talet....Hon har varit gift.
Hon hette Jenny tidigare. Förnamnet bytte hon och efternamnet fick hon när hon gifte sig.
Så hon har fortfarande ingen invandrarbakgrund som redan nämnts tidigare i tråden.
Hon hette Jenny tidigare. Förnamnet bytte hon och efternamnet fick hon när hon gifte sig.
Så hon har fortfarande ingen invandrarbakgrund som redan nämnts tidigare i tråden.
Tack för info - nu vet jag det. Inte alls konstigt att man tror det då både förnamn och efternamn innehåller mestadels konsonanter.
De är överklagat, men rättegången dröjer för att hon inte är häktad längre och dom har massa annat som dom måste prioritera före nu över sommarn 😑 vad jag hört så håller hon sig borta från strömstad
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!