2016-07-09, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Det kanske hon gör.. men var bor hon?
Blir det överklagan..ngn som vet?
De är överklagat, men rättegången dröjer för att hon inte är häktad längre och dom har massa annat som dom måste prioritera före nu över sommarn 😑 vad jag hört så håller hon sig borta från strömstad
Citera
2016-07-10, 17:58
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Phu..läs lite i tråden och börja inte om från början igen. Nej hon har inte "invandrarbakgrund" om vi inte ska gå tillbaka till valloner på 1600 talet....Hon har varit gift.

Hon har inget svenskt förnamn.
Citera
2016-07-10, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Hon har inget svenskt förnamn.

Hon hette Jenny tidigare. Förnamnet bytte hon och efternamnet fick hon när hon gifte sig.
Så hon har fortfarande ingen invandrarbakgrund som redan nämnts tidigare i tråden.
Citera
2016-07-10, 21:04
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RavenFrost
Hon hette Jenny tidigare. Förnamnet bytte hon och efternamnet fick hon när hon gifte sig.
Så hon har fortfarande ingen invandrarbakgrund som redan nämnts tidigare i tråden.

Tack för info - nu vet jag det. Inte alls konstigt att man tror det då både förnamn och efternamn innehåller mestadels konsonanter.
Citera
2016-09-17, 09:53
Medlem
Någon som har hört nåt mer om ny rättegång?
Citera
2016-09-27, 10:45
Medlem
Nån som kan bekräfta att det var jennies nya pojkvän/man som blev skjuten i handen i Strömstad i helgen?

http://www.stromstadstidning.se/man-...stad-1.3813748
Citera
2016-09-27, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesBond
Nån som kan bekräfta att det var jennies nya pojkvän/man som blev skjuten i handen i Strömstad i helgen?

http://www.stromstadstidning.se/man-...stad-1.3813748

Kan bekräfta att han inte är Jennys pojkvän.
Citera
2016-10-03, 19:49
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nope123
De är överklagat, men rättegången dröjer för att hon inte är häktad längre och dom har massa annat som dom måste prioritera före nu över sommarn 😑 vad jag hört så håller hon sig borta från strömstad
Nu har vi oktober..ngn som hört ngt nytt?
Citera
2016-10-16, 14:45
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Nu har vi oktober..ngn som hört ngt nytt?
Hört att hon kom undan, ser på hennes fejja att hon uppdaterat många profilbilder nyligen. Söker väl någon ny att sätta kniven i via tinder...
Citera
2016-10-17, 20:02
Medlem
Roobes avatar
Vad tror ni, kommer JN klara sig eller inte?
Citera
2016-10-18, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Hört att hon kom undan, ser på hennes fejja att hon uppdaterat många profilbilder nyligen. Söker väl någon ny att sätta kniven i via tinder...

Var har du hört det ? , och bara för hon uppdaterar sin profilbild behöver det väl inte betyda något. Du tror JAG vet !
Citera
2016-10-19, 07:07
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheezballz
Var har du hört det ? , och bara för hon uppdaterar sin profilbild behöver det väl inte betyda något. Du tror JAG vet !

Hej

Jag fårstår inte vad du menar riktigt med meningen "Du tror JAG vet!".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in