2016-04-24, 00:11
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milomedvurst
Ja, åklagaren har överklagat till Hovrätten.

Till bevisningen kommer tex sos-samtalet läggas, då detta kan styrka värderingen av lägenhetsinnehavarens vittnesmål.

Samtalet kan ge tydligare bild av hur berusad han var när han ringde.
Har kollat mycket på deras skisser o berättelser om hur de satt just innan knivskärningen. Det är väldigt osannolikt att xet G*r*rd* sträkt sig över BO och soffbordet o tagit kniven från bokhyllan. Hon satt närmast bokhyllan, därmed inte sagt att ingen annan kan ha fått tag i kniven .
Citera
2016-05-08, 22:29
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Har kollat mycket på deras skisser o berättelser om hur de satt just innan knivskärningen. Det är väldigt osannolikt att xet G*r*rd* sträkt sig över BO och soffbordet o tagit kniven från bokhyllan. Hon satt närmast bokhyllan, därmed inte sagt att ingen annan kan ha fått tag i kniven .

Hon är skyldig så det skriker om det.
Citera
2016-05-28, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Hon är skyldig så det skriker om det.
Ja, att hon är skyldig, bara rätten som inte kan få henne dömd, någon som vet något om överklagan, min mening är att hon borde sitta bakom lås och bom!
Jag är säker på att det inte är sista gången hon "viftat med kniven"!
Citera
2016-05-28, 09:42
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxaskar
Ja, att hon är skyldig, bara rätten som inte kan få henne dömd, någon som vet något om överklagan, min mening är att hon borde sitta bakom lås och bom!
Jag är säker på att det inte är sista gången hon "viftat med kniven"!

Hon är en säkerhetsrisk. Att hon får gå lös är en gåta. Hon kommer stt skada fler människor tyvärr . . .
Citera
2016-05-29, 11:51
Medlem
Jag hoppas att sos- samtalet ger resultat, eller att "vittnena" Börjar minnas" vad som hände.
Som sagt hon är sjuk/farlig, ska inte gå lös, men hon blir ju inte inlåst resten av sitt liv..... om hon skulle fällas
Citera
2016-06-05, 06:39
Medlem
Burgesss avatar
Har hon ett barn som är omhändertaget?
Citera
2016-06-08, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Har hon ett barn som är omhändertaget?
Ja hon har det, som tur är!
Citera
2016-06-19, 19:24
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxaskar
Ja hon har det, som tur är!
På vilka grunder? Hon är ju frikänd...konstigt nog iofs..ngn som vet var hon befinner sig!?
Citera
2016-06-20, 07:36
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
På vilka grunder? Hon är ju frikänd...konstigt nog iofs..ngn som vet var hon befinner sig!?

På vilka grunder?
Hon är ju den typen av människa som vi inte skall ha inget här samhället. Hon är inblandad i grej efter grej.
Citera
2016-06-21, 15:33
Medlem
Droger och sprit passar inte ihop med barn!!!!
Citera
2016-06-26, 08:26
Medlem
Burgesss avatar
Finns hon i Strömstad?
Citera
2016-06-26, 12:06
Medlem
DirtyJobs avatar
ibland undrar man vilket samhälle man lever i, i vart fall inte samma som nämndemän mfl.

Oflyt för den mördade, dör av ett stick i underbenet som tar olyckligt och sen får han ingen upprättelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in