• 1
  • 2
2015-09-30, 17:51
Medlem
hej allesammans, hoppas någon vänlig själ kan hjälpa mig. det är såhär att jag gick ut idag och hämtade ut mitt paket på nelly.com jag hade beställt med postförskott, en jacka och ett par skor, och jag betalade i affären och gick därifrån, när jag kommer hem inser jag att jag bara har fått jackan, vart är mina skor? jag betalade hela beloppet för båda varorna, vad händer?!?!?! och nellys kundtjänst kan jag inte få tag på? ska det vara på detta viset, någon som vet något? som sagt båda sakerna är betalda, men bara en har kommit. någon som haft liknande problem som kan hjälpa?!?! elle rsom vet något!!
jätte tacksam för svar
Citera
2015-09-30, 17:59
Medlem
M1159s avatar
Jag misstänker att dina skor är "restnoterade" och kommer att sändas till dig senare utan kostnad för dig.

Det har hänt min sambo ett antal gånger.
Citera
2015-09-30, 18:03
Medlem
Readyfreddies avatar
http://nelly.com/se/kundtj%C3%A4nst

Varsågod
Citera
2015-09-30, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1159
Jag misstänker att dina skor är "restnoterade" och kommer att sändas till dig senare utan kostnad för dig.

Det har hänt min sambo ett antal gånger.

Det mest troliga, står det inget om det på följesedeln?
Citera
2015-09-30, 18:12
Medlem
M1159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombom
Det mest troliga, står det inget om det på följesedeln?

Jo det brukar faktiskt stå något om detta på följesedeln men kan ju ha missats i hanteringen, jag tror verkligen inte att Nelly skulle blåsa dig, därtill är de allt för kända.
Citera
2015-09-30, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
http://nelly.com/se/kundtj%C3%A4nst

Varsågod

ja men du ser väll att jag har skrivit att jag har kontaktat kundtjänst utan några svar?
Citera
2015-09-30, 18:15
Medlem
Citat:
Jo det brukar faktiskt stå något om detta på följesedeln men kan ju ha missats i hanteringen, jag tror verkligen inte att Nelly skulle blåsa dig, därtill är de allt för kända.

nej på följesedeln står det att skorna är med skickade.
Citera
2015-09-30, 19:04
Medlem
M1159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iingenlek2
nej på följesedeln står det att skorna är med skickade.

Ja då får du kontakta dem, det finns ett mailformulär på deras hemsida använd detta.
Citera
2015-09-30, 19:06
Medlem
Citat:
Ja då får du kontakta dem, det finns ett mailformulär på deras hemsida använd detta.

jo jag har gjort det flera gånger, utan något svar, börjar bli riktigt frustrerad och arg, kommer gå till botten med detta om jag inte får svar inom 24 timmar! fattar inte hur dom kan hålla på såhär, man blir ju riktigt j*vla förbannad, men man får hoppas på det bästa iallafall
Citera
2015-09-30, 19:35
Medlem
sucuks avatar
När du skriver kontaktat hoppas jag du menar att du ringt? För har du mailat så får du säkert vänta på svar.

De reder snabbt ut problemet med dig. Märkte du förresten inte att skorna saknades när du såg paketet? Viss skillnad i form och vikt på ett paket med en jacka vs ett som skulle innehållet både jacka och ett par skor.
Citera
2015-09-30, 21:27
Medlem
Aspackad-huggorms avatar
De kanske inte skickade med skorna i samma paket men att det är påväg? Hurusom, man bör kunna kontakta kundtjänsten för att få svar på sina frågor, men vadå de svarar inte när du ringer eller?
Citera
2015-10-01, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sucuk
När du skriver kontaktat hoppas jag du menar att du ringt? För har du mailat så får du säkert vänta på svar.

De reder snabbt ut problemet med dig. Märkte du förresten inte att skorna saknades när du såg paketet? Viss skillnad i form och vikt på ett paket med en jacka vs ett som skulle innehållet både jacka och ett par skor.

svårt att ringa till någon när dom inte har telefon nummer? utan bara mail.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in