2015-10-02, 17:04
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Brderna Engdahl minsann...

Riktigt sldder.

Har vi ngot skvaller om dessa brder?
Citera
2015-10-02, 17:06
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Brderna Engdahl minsann...

Riktigt sldder.

Chef/Fretagare? ger han en traktor eller?
Citera
2015-10-02, 19:26
Medlem
Telwins avatar
Men det var en jvla fest i alla fall!?
Citera
2015-10-02, 19:42
Medlem
Sinclairs avatar
Det tycks mig som jag trffade rtt etniskt p gm denna gng!
Citera
2015-10-03, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magirus
Att han tog sin bror till festen fr ju tankarna i en riktning
Vem r det som brukar ha brder?...

In your face, dom r etniskt svenskar. Dina frdomar blir krossade. Sorgliga r att dom inte frsvinner utan du tror fortfarande p dom nsta gng liknande brott sker.
Citera
2015-10-03, 07:11
Medlem
A.Ericssons avatar
Ta med "brushan" till en fest och brja kfta och brka samt hota och misshandla folk p mf lter minsann vldigt blattigt/zigenskt. Att sedan juden Serung hvdar motsatsen utan att lnka ngon klla eller liknande ndrar inte ett faktum.

Btw jag lste domen, det str att mnlandningen var fejk. Alltid vetat det dock.
Citera
2015-10-03, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Ta med "brushan" till en fest och brja kfta och brka samt hota och misshandla folk p mf lter minsann vldigt blattigt/zigenskt. Att sedan juden Serung hvdar motsatsen utan att lnka ngon klla eller liknande ndrar inte ett faktum.

Precis, detta r ju knappast ett Svenskt beteende och det finns mnga tvivel.
Knappast frsta gngen.
Citera
2015-10-03, 08:11
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Chef/Fretagare? ger han en traktor eller?

Fr vl svara sjlv d.

Nej, enligt Ratsit s har Marcus inga bolagstaganden. Vilket fretag r han "chef" p? Eller r han bara en vanlig bas?

Mnga Marcus var det i rtten i varje fall. Bde talad, mlsgande och en advokat med det namnet.
Citera
2015-10-03, 13:22
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson

Domen med namnet p gm duger inte som klla? (FB) Chef trashar poolparty i Staffanstorp

Jvla pajas.
Citera
2015-10-03, 14:23
Medlem
Razzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Fr vl svara sjlv d.

Nej, enligt Ratsit s har Marcus inga bolagstaganden. Vilket fretag r han "chef" p? Eller r han bara en vanlig bas?

Mnga Marcus var det i rtten i varje fall. Bde talad, mlsgande och en advokat med det namnet.
Losern Mar*us Engdahl, Staffanstorp, r typiskt "kta" landsbygdssldder, klassiskt loser-tatuerad "ala lampskrm" rent white trash.
Ang "Chef". Han kallar sig teamleader p en dck/gummiverkstad Nordisk dck import AB (just det, firmanamnet r t.o.m. srskrivet... bara det skvallrar om allt.
https://se.linkedin.com/pub/marcus-engdahl/a3/404/36
Citera
2015-10-03, 14:44
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razzle
Losern Mar*us Engdahl, Staffanstorp, r typiskt "kta" landsbygdssldder, klassiskt loser-tatuerad "ala lampskrm" rent white trash.
Ang "Chef". Han kallar sig teamleader p en dck/gummiverkstad Nordisk dck import AB (just det, firmanamnet r t.o.m. srskrivet... bara det skvallrar om allt.

Haha, jag brukar tolka "chef" som tminstone ngon form av av avdelningschef p ett strre fretag eller ngonting t det hllet.
Citera
2015-10-03, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razzle

Vad fan r det dr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in