Flashback bygger pepparkakshus!
2015-10-02, 17:04
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Bröderna Engdahl minsann...

Riktigt slödder.

Har vi något skvaller om dessa bröder?
Citera
2015-10-02, 17:06
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Bröderna Engdahl minsann...

Riktigt slödder.

Chef/Företagare? Äger han en traktor eller?
Citera
2015-10-02, 19:26
Medlem
Telwins avatar
Men det var en jävla fest i alla fall!?
Citera
2015-10-02, 19:42
Medlem
Sinclairs avatar
Det tycks mig som jag träffade rätt etniskt på gm denna gång!
Citera
2015-10-03, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magirus
Att han tog sin bror till festen för ju tankarna i en riktning…
Vem är det som brukar ha bröder?...

In your face, dom är etniskt svenskar. Dina fördomar blir krossade. Sorgliga är att dom inte försvinner utan du tror fortfarande på dom nästa gång liknande brott sker.
Citera
2015-10-03, 07:11
Medlem
A.Ericssons avatar
Ta med "brushan" till en fest och börja käfta och bråka samt hota och misshandla folk på måfå låter minsann väldigt blattigt/zigenskt. Att sedan juden Serung hävdar motsatsen utan att länka någon källa eller liknande ändrar inte ett faktum.

Btw jag läste domen, det står att månlandningen var fejk. Alltid vetat det dock.
Citera
2015-10-03, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Ta med "brushan" till en fest och börja käfta och bråka samt hota och misshandla folk på måfå låter minsann väldigt blattigt/zigenskt. Att sedan juden Serung hävdar motsatsen utan att länka någon källa eller liknande ändrar inte ett faktum.

Btw jag läste domen, det står att månlandningen var fejk. Alltid vetat det dock.

Precis, detta är ju knappast ett Svenskt beteende och det finns många tvivel.
Knappast första gången.
Citera
2015-10-03, 08:11
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Chef/Företagare? Äger han en traktor eller?

Får väl svara själv då.

Nej, enligt Ratsit så har Marcus inga bolagsåtaganden. Vilket företag är han "chef" på? Eller är han bara en vanlig bas?

Många Marcus var det i rätten i varje fall. Både åtalad, målsägande och en advokat med det namnet.
Citera
2015-10-03, 13:22
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson

Domen med namnet på gm duger inte som källa? (FB) Chef trashar poolparty i Staffanstorp

Jävla pajas.
Citera
2015-10-03, 14:23
Medlem
Razzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Får väl svara själv då.

Nej, enligt Ratsit så har Marcus inga bolagsåtaganden. Vilket företag är han "chef" på? Eller är han bara en vanlig bas?

Många Marcus var det i rätten i varje fall. Både åtalad, målsägande och en advokat med det namnet.
Losern Mar*us Engdahl, Staffanstorp, är typiskt "äkta" landsbygdsslödder, klassiskt loser-tatuerad "ala lampskärm" rent white trash.
Ang "Chef". Han kallar sig teamleader på en däck/gummiverkstad Nordisk däck import AB (just det, firmanamnet är t.o.m. särskrivet... bara det skvallrar om allt.
https://se.linkedin.com/pub/marcus-engdahl/a3/404/36
Citera
2015-10-03, 14:44
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razzle
Losern Mar*us Engdahl, Staffanstorp, är typiskt "äkta" landsbygdsslödder, klassiskt loser-tatuerad "ala lampskärm" rent white trash.
Ang "Chef". Han kallar sig teamleader på en däck/gummiverkstad Nordisk däck import AB (just det, firmanamnet är t.o.m. särskrivet... bara det skvallrar om allt.

Haha, jag brukar tolka "chef" som åtminstone någon form av av avdelningschef på ett större företag eller någonting åt det hållet.
Citera
2015-10-03, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razzle

Vad fan är det där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in