• 1
  • 2
2015-09-28, 18:15
Medlem
virablatiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nios
Tack. Har lärt mig det om SMS lån nu. Jag har dock bettat väldigt mycket och det är en stor del till skulderna så vet inte om de kommer godkänna ett lån då.

Ring dom och förklara läget. Sköter du dig som kund och inte har betalningsanmärkningar är det ju inte omöjligt att dom löser detta. Kan du sen öka på med ett extra sparkonto i nån fond visar du ju att du kan och vill, sånt brukar en bank gilla.
Citera
2015-09-28, 20:52
Medlem
Prata med banken och be om ett lån på 15-20kkr och betala av samtliga dina smålån. Är du fast anställd bör du kunna få ett sådant utan säkerhet. Var öppen med dem och förklara läget!
Citera
2015-09-28, 21:43
Medlem
nioss avatar
Tack för svaren. Kommer ringa banken imorgon. Dock problem med att få pengar fort då förfallodatum på en del fakturor är på Onsdag. Klurigt och fett obehaglig situation..
Citera
2015-09-30, 08:46
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Tack för svaren. Kommer ringa banken imorgon. Dock problem med att få pengar fort då förfallodatum på en del fakturor är på Onsdag. Klurigt och fett obehaglig situation..

Ring även till företagen innan fakturorna förfaller.

Det är viktigt du gör det innan de förfallet ifall du vill att de ska skjuta fram fakturan något.

Var ärlig och förklara läget.
Citera
2015-09-30, 08:52
Medlem
The-Korvens avatar
har du swedbank? isåfall går du in på credway.se och tar deras kredit på 20000:-! då har pengarna efter någon timme.. sen betalar du 1000:- i månaden eller går till din bank och ansöker om ett bättre lån
Citera
2015-09-30, 13:51
Medlem
Satt i en liknande sits innan.

Jag hade inget val än att skaffa mer jobbtid. Skaffade två extra jobb och jobbade röven av mig.
När jag var halvvägs fram så tog jag lån hos Svea finans eller vad dom kallar sig och samlade ihop allt till en klumpsumma där för att det skulle gå lite fortare.

Nu är jag skuldfri.
Citera
2015-09-30, 16:24
Medlem
MessiahMintss avatar
Hade också samlat på mig lån och krediter. Otroligt skön känsla att samla allt till ett lån (till en ränta som var lägre än någon av de andra delarna). Sedan lade jag det lånet över ett par extra månader och klarar mig fint nu.
Citera
2016-01-25, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Korven
har du swedbank? isåfall går du in på credway.se och tar deras kredit på 20000:-! då har pengarna efter någon timme.. sen betalar du 1000:- i månaden eller går till din bank och ansöker om ett bättre lån

någon som testat credway och vet om dom är bra? hur snabbt får man pengarna?
Citera
2016-01-26, 00:19
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Uppdatera oss, berätta hur det gick.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in