2015-09-27, 23:45
Medlem
God afton flocken!

Nu var det dags med ytterligare frågor om student och allt i kring det

Håller på att beställa studentmössa och har lite frågor kring "fodret" inuti, alltså där alla skriver på studenten. Bild: http://twerds.blogg.se/2009/june/jag...dentmossa.html .Vanligtvis brukar man ju ha den svenska fanan eller dylikt men känner att jag vill ha något annat. Frågade de som var i skolan och snackade om ämnet (CLSEIFERT) om man hos dom kunde välja men svaret var tyvärr nej. Så nu vänder jag mig till er kära flashbackare,

Vet ni någonstans där man kan välja själv vad man vill ha för motiv/bild inuti?

Sen om ni har något tips på en rolig bild att ha är alltid dessa förslag välkomna också! Vill ha någonting extremt random, så när folk ska skriva blir de fulla av skratt pga av "randomheten". Exempel på detta är Göran Perssons lumparbild eller kanske Svennen från Grotesco.

Tack på förhand kära flock!
Citera
2015-09-28, 00:04
Medlem
DolphinMelters avatar
Nja, tror inte det. Man brukar få välja på Sverige, Uppsala, Skåne, rosa eller svart.

Är du varken från Uppsala, Skåne eller vinnare av Giro de italia tycker jag du ska välja Sverige eller svart.
Citera
2015-09-28, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DolphinMelter
Nja, tror inte det. Man brukar få välja på Sverige, Uppsala, Skåne, rosa eller svart.

Är du varken från Uppsala, Skåne eller vinnare av Giro de italia tycker jag du ska välja Sverige eller svart.

Har hört talas om flera som valt egna bilder i sina mössor, tyvärr inte fått reda på varifrån de köpt sina mössor dock. (En valde Nicholas Cages "You don't say" i sin mössa)
Citera
2015-09-28, 17:17
Medlem
Ingen?
Citera
2015-09-28, 17:53
Medlem
Har löst problemet med var det går att fixa bilden. Men skulle däremot fortfarande vilja ha lite tips på roliga motiv inuti mössan!
Tack på förhand
Citera
2015-10-08, 19:53
Medlem
Moramannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy.A
Har löst problemet med var det går att fixa bilden. Men skulle däremot fortfarande vilja ha lite tips på roliga motiv inuti mössan!
Tack på förhand
Beror ju helt på vad du tycker är roligt. Kanske hittar du nåt här? (FB) Länktips - Bilder
Senast redigerad av Moramannen 2015-10-08 kl. 19:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in