2015-09-27, 20:51
Medlem
neco182s avatar
Hej,

Tjejen behöver en ny jacka till vintern och jag vill överraska henne med att köpa en.
Vad är det som gäller för 2015?

Hon är 27 år och normalbyggd.

Budget: 3500:-

Tack på förhand.
Citera
2015-09-27, 21:05
Medlem
ta henne med på shoppingen. hon kommer inte gilla det du köper o därmed inte använda den.
Citera
2015-09-27, 21:10
Medlem
Du håller på att göra ett klassiskt misstag....

Köp ALDRIG kläder till din flickvän... ALDRIG!! Det är en annan sak om du betalar något som hon blivit förtjust i när ni är ut och shoppar... men gå för fan inte ut och välj ett plagg själv det blir bara skit av det

Nu har du fått en varning , gnäll inte efteråt om det skiter sig....
Senast redigerad av obisvenkanobi 2015-09-27 kl. 21:13.
Citera
2015-09-27, 23:43
Medlem
DolphinMelters avatar
Följ med på shoppingrunda och peppa henne när hon hittat en jacka hon vill ha, väl framme vid kassan slänger du upp grosshandlarplånboken vilket kommer få flickvännen att smälta.
Citera
2015-09-28, 10:45
Medlem
neco182s avatar
Kanske var lite otydlig i mitt inlägg.
Givetvis ska hon vara med och välja, den måste ju sitta bra. Ville bara ha lite heads-up på vad som är inne vintern 2015 på damsidan
Citera
2015-09-28, 14:08
Medlem
DolphinMelters avatar
Dunjackor med foder/krage i fuskpäls alt långa kappor.
Citera
2015-09-29, 01:52
Medlem
neco182s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DolphinMelter
Dunjackor med foder/krage i fuskpäls alt långa kappor.

Lust att länka någon?
Citera
2015-09-29, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neco182
Kanske var lite otydlig i mitt inlägg.
Givetvis ska hon vara med och välja, den måste ju sitta bra. Ville bara ha lite heads-up på vad som är inne vintern 2015 på damsidan

Det har hon kanske koll på? Annars kan du går in på tjejklädesonlinebutiken www.nelly.com och filtrera in jackor/kappor så hittar du en massa saker som är inne. Dun verkar vara inne (ett stort plus är att det är varmt dessutom) och jag tycker personligen att J.Linebergs vinterkollektion är jättefin, däremot kanske lite över din budget....Förmodligen kan hon gilla jackor som går ned över baken, det är varmare så ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in