Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-08, 12:04
  #37
Medlem
Klownfaces avatar
Kodjo Akolor, han är en adopterad som pratar ren svenska men måste ändå förställa sig och klämma in lite amerikanska uttryck och slang och skrika för att verka mer "negrig" än vad han egentligen är inombords, fake-neger och pajas
Citera
2016-04-09, 00:09
  #38
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klownface
Kodjo Akolor, han är en adopterad som pratar ren svenska men måste ändå förställa sig och klämma in lite amerikanska uttryck och slang och skrika för att verka mer "negrig" än vad han egentligen är inombords, fake-neger och pajas
Kodjo är inte adopterad, tycker han är ganska skön, kanske lite för hetsig för att leda morgonradio men men..
Citera
2016-04-10, 22:59
  #39
Medlem
enfindams avatar
Har någon hört Inga Lill Nordin på SMHI? Hon låter så nedstämd. Det var någon som fick sparken från SMHI p.g.a att han inte passade i radio. Kommer någon ihåg vad han hette?
Citera
2016-08-31, 20:02
  #40
Medlem
irrblosss avatar
Hittar ingen bra tråd och vill inte skapa en ny, men jag stör mig lite på Anna Sjöö eller vad hon heter som är hallåa på TV4. Vem är denna människa? Hon har väldigt skum röst. Är det dialekt eller talfel?
Citera
2016-09-01, 11:56
  #41
Medlem
Har också reagerat på Anna Sjöö. Outhärdlig röst. Låter som hon kommer från Aleschia(om ni minns er Asterix). Kombinerat med den vilt stirrande blicken. Vem tyckte att hon skulle göra sig bra som hallåa? Måste ha en pojkvän som jobbar på TV4 eller en släkting.
Citera
2016-09-01, 13:52
  #42
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slomo
Har också reagerat på Anna Sjöö. Outhärdlig röst. Låter som hon kommer från Aleschia(om ni minns er Asterix). Kombinerat med den vilt stirrande blicken. Vem tyckte att hon skulle göra sig bra som hallåa? Måste ha en pojkvän som jobbar på TV4 eller en släkting.
Låter lite som en kvinnlig version av Kapten Klänning tycker jag .
Citera
2016-09-01, 15:09
  #43
Medlem
whosgotthecracks avatar
Dem som pratar på finlandssvenska samt folk som har en småländsk dialekt.
Citera
2016-09-01, 15:10
  #44
Avstängd
notropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
Dem som pratar på finlandssvenska samt folk som har en småländsk dialekt.

Fan vad sjukt haha skulle precis skriva angående finlandssvenska precis. Brukar lyssna på Vaken i P3 när jag jobbar natt och igår var det en finlandssvensk kärring i etern som störde mitt jobb.
Citera
2016-09-01, 15:40
  #45
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notropic
Fan vad sjukt haha skulle precis skriva angående finlandssvenska precis. Brukar lyssna på Vaken i P3 när jag jobbar natt och igår var det en finlandssvensk kärring i etern som störde mitt jobb.


haha det var mest hon jag tänkte på!
Citera
2018-03-09, 21:41
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slomo
Har också reagerat på Anna Sjöö. Outhärdlig röst. Låter som hon kommer från Aleschia(om ni minns er Asterix). Kombinerat med den vilt stirrande blicken. Vem tyckte att hon skulle göra sig bra som hallåa? Måste ha en pojkvän som jobbar på TV4 eller en släkting.
håller med , det är väl en syster till annika sjöö som har bantningsprogram på tv4 och varit del av lets dance.
Citera
2023-03-23, 14:18
  #47
Medlem
enfindams avatar
Titti Schultz röst skär i mina öron. Var har alla sammetslena radioröster tagit vägen?
Citera
2023-06-18, 19:35
  #48
Medlem
Usch ja fy faaaan man blir uppjagad av hennes alldeles för långa meningar, och en röst o dialekt som får det att stänga av BLIXTSNABBT ,vidrig o tillgjord som helvetes djävlar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback