• 1
  • 2
2015-09-26, 10:15
Medlem
OldMKenseys avatar
Lyssnar varje dag på Ring P1 och har man tur är Emmy Rasper programledare. Med den sexiga rösten och det blåsta intryck den ger ser man framför sig en liten godbit i 23-årsåldern med stora härliga och pigga bröst.

Men googlar ger en kärring som verkar vara både feminist och vänster.

Hur många Emmy Rasper finns det? Jag får inte ihop det.
Citera
2015-09-26, 13:43
Medlem
DolphinMelters avatar
Det finns 10 personer med namnet Rasper i Sverige och samtliga bor i Västra Götaland, vi kan dra slutsatsen att det bara är en släkt som har efternamnet. I Sverige är det ovanligt att flera personer inom en och samma familj får samma tilltalsnamn.

Hur många Emmy Rasper det finns?
Citera
2015-09-26, 14:46
Medlem
Gabriel Knights avatar
https://sv.wikipedia.org/wiki/Emmy_Rasper

Citat:
Emmy Rasper, född den 6 januari 1983, uppvuxen i Göteborg, är en svensk journalist och radioprogramledare.[1]
Emmy Rasper jobbar på Sveriges Radio P1 och programmet Språket.[2]
Tidigare var hon programledare för P3 Nyhetsguiden, Brunchrapporten och Kvällspasset i P3.
Emmy Rasper har varit redaktionschef för nöjestidningen Djungeltrumman.se och producent samt programledare för P3 Granskar. Under sommaren 2011 jobbade hon som vikarierande kulturredaktör för GT.[3]
Citera
2015-09-26, 14:57
Medlem
gurkmajjas avatar
Född 1983: https://www.gp.se/nyheter/kronika/1....lada-manniskor

Nä, åren har inte varit snälla mot Emmy, det står helt klart. Hon är dessutom lite lik Uffe Lundell, något som kan göra den psykiskt starkaste suicid.

Men, jag gillar henne i Ring P1. Det är som det brukar sägas, vissa gör sig bäst i radio.
Citera
2015-09-26, 15:03
Medlem
OldMKenseys avatar
Förstår verkligen inte, får inte ihop det med den där pigga, söta, naiva tonårsrösten i radion. Hur kan det vara möjligt. Låter liksom som hon slickar på en stor maffig penis samtidigt som hon pratar. Skapar total oreda inombords.
Citera
2015-09-26, 15:08
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldMKensey
Förstår verkligen inte, får inte ihop det med den där pigga, söta, naiva tonårsrösten i radion. Hur kan det vara möjligt. Låter liksom som hon slickar på en stor maffig penis samtidigt som hon pratar. Skapar total oreda inombords.
Jag får för mig att den där oredan inombords fanns innan du hörde Emmy på radio.
Citera
2015-09-26, 15:20
Medlem
OldMKenseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Jag får för mig att den där oredan inombords fanns innan du hörde Emmy på radio.

Ja, men den förstärks kraftigt.
Citera
2015-09-26, 17:26
Medlem
enfindams avatar
Det finns en anledning till att vissa personer jobbar på radion. Någon som minns Tomas Tengby i TV:n?
Citera
2015-09-26, 18:18
Medlem
DolphinMelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det finns en anledning till att vissa personer jobbar på radion. Någon som minns Tomas Tengby i TV:n?

Han som stod utanför bild och pratade med mat-tina när hon lagade mat? ja
Citera
2015-09-26, 18:25
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DolphinMelter
Han som stod utanför bild och pratade med mat-tina när hon lagade mat? ja
Han hade ju en egen TV-show som var plågsamt pinsam att titta på. I radio gör han sig däremot väldigt bra.
Citera
2015-09-26, 18:59
Medlem
OldMKenseys avatar
Men Thomas låter ju inte som en gudinna i radion direkt. Som Emmy.
Citera
2015-09-26, 19:09
Medlem
DolphinMelters avatar
Motsatsen till Valeria Helander helt enkelt, Snygg tjej men hennes röst är en av de sämre i radio.

Valerias Twitter
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in