2017-11-25, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Media fattade till slut att om de fortsatt hänger ut Timell (eller hans bror) så är det hyckleri då de inte hänger ut sina egna (som t.ex AB som har flera journalister i blåsväder) eller andra som t.ex Soran. Det gjorde att de lättade på trycker något. Men det kommer säkert mera. För deras egna del är en av bröderna på väl tajmad föräldraledighet den andra sitter säkert och mest är sur över hur snabbt det kan gå.

Med andra ord så öppnar man för att pedofiler och sexbrottslingen kan kmma tillbaka. Det är bara de med lägst intelligens som jobbar inom media, politik och som "journalister" och får sina jobb genom att "byta" sextjänster.
2017-11-25, 21:14
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Tyst det blev här då - det tycker jag inte är bra. Nån som sett någon av bröderna Timell senaste tiden? Vad gör Martin på dagarna?
Utöver snasktörstande Flashbackare finns inget allmänintresse kvar. Folk i gemen har egna liv att lägga energi på.
2017-11-25, 21:44
Medlem
Teleslingas avatar
Nädå...våldtäktsmän glömmer vi inte, oavsett mängden ryggdunkade idioter som tar dem i försvar.
2017-11-27, 11:55
Medlem
GastonLeMans avatar
Det har ju florerat ryckten i tråden om att Martin spöat på sin fru!
Och det finns ju inspelade telefonsamtal i tråden som ger Martin lite tråkigt skimmer.
Och nu detta sexofredandet.

Nu börjar hustrumisshandeln kännas som mer än ett ryckte, när allt detta kommit fram.
2017-11-27, 21:00
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Det har ju florerat ryckten i tråden om att Martin spöat på sin fru!
Och det finns ju inspelade telefonsamtal i tråden som ger Martin lite tråkigt skimmer.
Och nu detta sexofredandet.

Nu börjar hustrumisshandeln kännas som mer än ett ryckte, när allt detta kommit fram.
Ett rykte som ryckte fram..

Klart han gjort både det ena och det andra. Jag har inga problem att föreställa mig de mest vedervärdiga ting denne niding har hittat på!
2017-11-28, 10:12
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Ett rykte som ryckte fram..

Klart han gjort både det ena och det andra. Jag har inga problem att föreställa mig de mest vedervärdiga ting denne niding har hittat på!

Nja, att missförstå händelser, är inget brott. Sedan om andra människor uppfattar MT som kvinnomisshandlare bara för att han sagt att han ska gå hem och "banka på frugan" ..... skäms ni inte? Det privatliv MT har, angår ingen annan.
2017-11-28, 10:17
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Nja, att missförstå händelser, är inget brott. Sedan om andra människor uppfattar MT som kvinnomisshandlare bara för att han sagt att han ska gå hem och "banka på frugan" ..... skäms ni inte? Det privatliv MT har, angår ingen annan.
De enda som borde skämmas, är de ryggdunkande idioter som negligerar bröderna Timells mångåriga illgärningar och gränslösa beteende. Genom sitt yttrande, understryker nämligen inte Martin Timell någon större vurm för privatlivets helgd, utan agerandet reser snarast frågor kring hans lämplighet som stor opinionsbildare på TV.
2017-11-28, 12:16
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
De enda som borde skämmas, är de ryggdunkande idioter som negligerar bröderna Timells mångåriga illgärningar och gränslösa beteende. Genom sitt yttrande, understryker nämligen inte Martin Timell någon större vurm för privatlivets helgd, utan agerandet reser snarast frågor kring hans lämplighet som stor opinionsbildare på TV.
Vafan, han har ju DIY-program, han är väl ingen opinionsbildare.
2017-11-28, 12:28
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite

Du borde läsa igenom hela tråden. Det står vid lite olika tillfällen.
Någon hade tydligen sett frun med blåtira.
2017-11-28, 16:05
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Du borde läsa igenom hela tråden. Det står vid lite olika tillfällen.
Någon hade tydligen sett frun med blåtira.

Kan lika gärna vara en halk olycka (hade det varit MT som gjort illa sin egen familj) hade det garanterat blivit prat om det i deras dagliga rutiner så som skola, dagis. Fruns egna uttalanden. ...osv. osv.

Dessutom skulle MT mått dåligt... på ett sätt som skulle göra honom väldigt försiktig, försynt och nära på helt tystlåten.
Det stämmer ju INTE med den glada, positiva programledaren vi sett.

Nej det finns inget som gör MT till det Monster andra vill att han ska vara.... ingenting.
2017-11-28, 23:43
Medlem
Rikskrim08s avatar
Martin Timell har de senaste 15 åren setts som en TV-sjuk äckelgubbe . Frågan är inte om han lämnar landet. Frågan är när?

Sen blir Sverige lite bättre!
2017-11-29, 15:29
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Nej, nu är jag trött på allt skitsnack om Martin Timell!!! Denna förbannade häxjakt har fått pågå allt för länge! häxjakt på den stackars människan är ju bara för mycket! Här är en man som underhållit hela svenska folket i över 30 år! Han har lärt små barn diskutera samhällsproblem i "Bullen", han har lärt oss bygga hus i "Äntligen hemma", han har satt dit skurkar i "Fuskbyggarna", vi har skrattat hjärtligt av hans roliga historier och läst hans skämtsamlingsbok och han har deltagit i mängder av underhållningsprogram genom åren och fått oss att skratta och må bra helt enkelt!

Kolla bara hans underbara sketcher! Vilken makalös HUMOR den mannen har!!

https://www.youtube.com/watch?v=uwyZ365GkP8

https://www.youtube.com/watch?v=nSlX0ON7qrk

https://www.youtube.com/watch?v=hwq7mYQEp-Q

Vilket improvisationsunder! Jag utmanar er att se på den sista utan att vrida er av skratt! "I så fall hade jag ju känt igen henne!" ÅHHH bara för förbannat roligt alltså!!!

Jag blir bara så jäkla förbannad över att en gammal, vidrig satmara som Lulu Carter fått förstöra för en av vår tids största estradörer! Och detta pga. någon gammal personlig vendetta där hon är sur för att hon var så pass kass att hon fick sparken ur hans program. Ragatan tror nu att hon kan leka hjälte och få tv-tid när hon inte kan få det på annat sätt och det genom att hjärntvätta en av Timells gamla kollegor och få henne att ljuga och säga att Timell gjort något oanständigt mot henne. Martin Timell skulle ALDRIG göra något sådant och det gör ont i hela mig när jag tänker på hur Martin blivit ett oskyldigt offer i denna #metoo hysteri när man skriker "våldtäksman" om var och varannan person utan fog bara för att få en klapp på axeln men man fattar inte vilken skada det ställer till med för oskyldiga och deras familjer!

Alla smutsiga skriverier, det är bara så himla lågt alltsammans! Martin är en familjefar, och har en familj som fått lida grovt för detta. Han har förlorat åtskilliga miljoner pga. Carter och har fått hela sitt liva raserat! Hur skulle ni känna er? Nej, det är dags att stå upp för Martin Timell!! Jag vill med detta skapa en kampanj #ensångförmartin

Tweeta detta, posta på era sociala medier, vartän ni går! Han behöver vårt stöd nu mer än någonsin! Vilka är med mig?
Senast redigerad av Sonny Crockett 2017-11-29 kl. 15:33.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in