• 1
  • 2
2015-09-25, 21:48
Medlem
Verkligen FB? Ingen skvallertråd ännu?

Tyckte han gav ett extremt tjackat och överlag osympatiskt intryck som gäst hos Skavlan nu ikväll.

Vad sitter FB på för skvaller?

Som son till en gammal författare och kulturelitist från den gamla goda tiden (Olof Lagercrantz) känns det som han har gener för att gilla narkotika och uppträdandet hos Skavlan motbevisade det inte. Tvärtom.

Amfetaminist för att kunna skriva hela nätterna? Kokain?
Citera
2015-09-25, 21:52
Medlem
GoEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickinthehead

Tyckte han gav ett extremt tjackat och överlag osympatiskt intryck som gäst hos Skavlan nu ikväll.

Som son till en gammal författare och kulturelitist från den gamla goda tiden (Olof Lagercrantz) känns det som han har gener för att gilla narkotika och uppträdandet hos Skavlan motbevisade det inte. Tvärtom.

Överdrivet emotionell och speedad är intrycket, droger eller borderline känns som givna alternativ.
Citera
2015-09-25, 22:05
Medlem
Räknas han som kulturmannen?

Jag vet att han gillar stjäla andra författares storys och karaktärer! Och han pratar som en sann Stockholmare! - "Nee meeen asså, åhh, du vet, åhh herreguuud, Alltså, Jag er bara såå åh!"

"Lagercrantz" = Adlig?
Senast redigerad av Papaoutai 2015-09-25 kl. 22:14.
Citera
2015-09-25, 22:20
Medlem
Han är väl bror med Marika Lagercrantz? Och son till Olof Lagercrantz?
Citera
2015-09-26, 01:27
Medlem
Ja,han är bror till Marika Lagercrantz,och son till framlidne Olof Lagercrantz.
Han gjorde tyvärr inget bra intryck hos Skavlan ikväll.
Citera
2015-09-26, 01:48
Medlem
knivhippies avatar
Jag som själv varit amfetaminmissbrukare måste säga att det gjorde ONT att titta på Skavlan idag
Citera
2015-09-26, 14:08
Medlem
snillet_1s avatar
Är nog i grunden en sympatisk herre, men nej, han gjorde inget vidare intryck igår. Övertänd och kändes något självgod trots att han aktivt försökte vara diplomatisk.
Citera
2015-09-26, 14:18
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knivhippie
Jag som själv varit amfetaminmissbrukare måste säga att det gjorde ONT att titta på Skavlan idag
Vad var det du såg som du reagerade på?
Citera
2015-09-26, 15:52
Medlem
enfindams avatar
David Lagerkrantz gjorde ett samlat och avslappnat intryck, sedan har han ju utseendet för sig också. Jag förstår inte kritiken som riktas mot honom här.
Citera
2015-09-26, 19:26
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai

Jag vet att han gillar stjäla andra författares storys och karaktärer! Och han pratar som en sann Stockholmare! - "Nee meeen asså, åhh, du vet, åhh herreguuud, Alltså, Jag er bara såå åh!"

Stockholmare...? Precis så där pratar ju Babsan Wilhelmsson...har du svårt att hålla isär folk?

Citat:
Ursprungligen postat av Sickinthehead

Jag håller med...väldigt speedad och forcerad. Gjorde definitivt inget bra intryck.
Senast redigerad av Moltas666 2015-09-26 kl. 19:56.
Citera
2015-09-26, 21:12
Medlem
Mats Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
David Lagerkrantz gjorde ett samlat och avslappnat intryck

Samlat och avslappnat intryck? Ironi är ju alltid svårt.

Man satt på helspänn under intervjun med Lagerkrantz. Jag undrar främst om han är påverkad av något eller om han har någon typ av diagnos.
Citera
2015-09-26, 21:17
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mats Lind
Samlat och avslappnat intryck? Ironi är ju alltid svårt.

Man satt på helspänn under intervjun med Lagerkrantz. Jag undrar främst om han är påverkad av något eller om han har någon typ av diagnos.
Med tanke på att han under den senaste tiden har rest världen runt och lanserat sin bok så gjorde han bra ifrån sig, tycker jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in