2015-09-25, 14:03
Medlem
Jag vet inte om jag sett en enda annan trosmodell/färg på en tjej det senaste året. Tycker det är tråkigt om det är så att det är det enda som gäller. Jag tycker mest att det känns "damigt". Det för tankarna till någon 45-årig kvinna i en burleskshow.

Är det verkligen så vanligt som jag har råkat uppleva?

Jag tycker det är synd att det verkar som att spets ska vara någon sorts likhetstecken med sexigt.
Citera
2015-10-08, 22:59
Medlem
HighwayDelights avatar
Hipsters är den sämsta skiten någon någonsin uppfunnit, det känns ju som att man har för små trosor, och att de är påväg in i röven, det har man string för, antingen har man trosor som skär in, eller så har man det inte,hipsters är ett otyg däremellan

Köpte ett par en gång för att de var lite glittriga, en gång användes de, aldrig mer.

Och om det är "vad som gäller" vet jag ej, då jag inte är någon modeslav, för modet som visas i dagens samhälle och på bloggar är ändå fult som stryk!

Jag föredrar string alla dagar i veckan!

Men spets på trosor är sexigt, speciellt string!
Citera
2015-10-10, 18:08
Medlem
johanjosefssons avatar
Underplagg i spets är i princip det enda som ser snyggt ut i spets. Alla andra spetsplagg är inte riktigt så fagra, värst är ju de där spetstopparna som vissa tjejer bär, ser ju sanslöst gräsligt ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in