Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-09-25, 07:57
Medlem
Dags för Muse att komma till Sverige igen. De spelar på globen 11 juni nästa år och biljetterna släpps på måndag. Perfekt för oss utanför Stockholm att spelningen är på en lördag.
De verkar sälja slut snabbt i de länder där biljetter släppts. Får se hur fort de går åt i Sverige. Några här som är sugna?
http://www.livenation.se/show/764443/muse-drones-world-tour/stockholm/2016-06-11/se
Citera
2015-09-25, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Dags för Muse att komma till Sverige igen. De spelar på globen 11 juni nästa år och biljetterna släpps på måndag. Perfekt för oss utanför Stockholm att spelningen är på en lördag.
De verkar sälja slut snabbt i de länder där biljetter släppts. Får se hur fort de går åt i Sverige. Några här som är sugna?
http://www.livenation.se/show/764443/muse-drones-world-tour/stockholm/2016-06-11/se

Inte kritikernas favoriter ...
Citera
2015-09-25, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Inte kritikernas favoriter ...

Ok? Utveckla gärna vad du menar och meningen med ditt inlägg
De blir ju ofta väldigt prisade som ett av världens bästa liveband.

Citat från diverse tidningar:
"Under konserten ska bandet spela från mitten av arenan, och publiken utlovas "en unik 360 graders audiovisuell upplevelse"."

Två biljetter köpta nu iaf. Blir nog bra
Senast redigerad av ilikepancakes 2015-09-25 kl. 10:00.
Citera
2015-09-25, 10:03
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:

Vi som är medlemmar på Muse.mu fick förköpa från igår, är bara lite orolig att detblir som den inställda zinkensdamm spelningen då det är tätt mellan Stockholm, Oslo och helsingfors.
Citera
2015-09-25, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Vi som är medlemmar på Muse.mu fick förköpa från igår, är bara lite orolig att detblir som den inställda zinkensdamm spelningen då det är tätt mellan Stockholm, Oslo och helsingfors.

Köpte på Tele2 presale idag.
Spelningen i Stockholm är 3 dagar efter föregående spelning i Köpenhamn. Och även om Stockholm och Oslo är dagarna efter varandra är det ju "vilodag" innan Helsingfors. Så överdrivet tätt är det inte.
Hade biljetter till Zinkensdamm jag med, så jag förstår oron
De var grymma på Bråvalla iaf.
Citera
2015-09-25, 10:53
Medlem
Marquesos avatar
Efter två inställda Stockholmsspelningar är det klart att man är sugen och vill gå. Känns inte som att biljetterna kommer att sälja så snabbt, men för att vara på säkra sidan bör man väl knipa en redan nu.

...och så var en biljett införskaffad.
Senast redigerad av Marqueso 2015-09-25 kl. 11:12.
Citera
2015-09-25, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Efter två inställda Stockholmsspelningar är det klart att man är sugen och vill gå. Känns inte som att biljetterna kommer att sälja så snabbt, men för att vara på säkra sidan bör man väl knipa en redan nu.

De har gått åt fort i alla andra länder de släppts, men de är ju inte riktigt lika stora i Sverige.
Jag fastnade direkt när jag läste om 360-grejen med scenen i mitten.
Citera
2015-09-25, 14:48
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
De har gått åt fort i alla andra länder de släppts, men de är ju inte riktigt lika stora i Sverige.
Jag fastnade direkt när jag läste om 360-grejen med scenen i mitten.
Det lär bli häftigt! Kommer ha höga förväntningar på låtlistan, i o.m. att det ser ut att bara bli en spelning här.
Citera
2015-09-25, 17:03
Medlem
Big Bosss avatar
Hade gärna o kommer nog gå men 11 Juni är långt bort, väldigt lång framförhållning för biljetter får jag säga!
Citera
2015-09-25, 17:29
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Är också sugen på att gå, men är osäker på om jag är hemma det datumet. De levererade en av denna sommarens bästa spelningar i alla fall, rekommenderas starkt att gå!
Citera
2015-09-25, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Det lär bli häftigt! Kommer ha höga förväntningar på låtlistan, i o.m. att det ser ut att bara bli en spelning här.

Namnet på turnén skvallrar om att det blir väldigt mycket från senaste skivan.
Det gör även det faktum att man ju får en nedladdningskod till senaste skivan när man köper biljetter.
Citera
2015-09-26, 00:24
Medlem
Citat:
Ok? Utveckla gärna vad du menar och meningen med ditt inlägg
De blir ju ofta väldigt prisade som ett av världens bästa liveband.

Citat från diverse tidningar:
"Under konserten ska bandet spela från mitten av arenan, och publiken utlovas "en unik 360 graders audiovisuell upplevelse"."

Två biljetter köpta nu iaf. Blir nog bra

Kan inte hitta det här nu men det var någon kritiker som tog upp ett kommande
besök av gruppen på ett väldigt spydigt och kortfattat sätt. Några år sedan ...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in