• 1
  • 2
2005-10-28, 13:14
Medlem
MissTakens avatar
Nån som vet vem svinet är o vilken skola det handlar om?

http://www.folket.se/link.php?id=106235
.
Citera
2005-10-28, 20:54
Medlem
skitnylles avatar
Jag vill oxå veta, har barn i skolan (bor i tuna).
Please någon?!
Citera
2005-10-28, 22:08
Medlem
hällby sägs det....i radion.
Citera
2005-10-28, 23:05
Medlem
uffeks avatar
gymnasieskola enligt svt - östnytt
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=33686&a=475770
Citera
2005-10-28, 23:26
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffek
gymnasieskola enligt svt - östnytt
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=33686&a=475770

Oki tack! Ska kolla upp lite, har en släkting som jobbar på en av gymnasieskolorna o så får vi se om hon kan tillföra nåt.
.
Citera
2005-10-29, 00:05
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Oki tack! Ska kolla upp lite, har en släkting som jobbar på en av gymnasieskolorna o så får vi se om hon kan tillföra nåt.
.

Hon lär ju veta något, sådana här saker sprider som löpeld inom skolväsendet.
Citera
2005-10-29, 01:26
Medlem
mrbonkerss avatar
jag tror nog ärligt talat inte att ni behöver oroa er för era barn. hans samling på 44,000 bilder och 2,000 filmer pekar på att han fastnat i ett missbruk. hade han varit farlig skulle han säkert inte kunnat hålla fingrarna borta under den tid det måste tagit att samla på sig så mycket material.
Citera
2005-10-29, 03:31
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrbonkers
jag tror nog ärligt talat inte att ni behöver oroa er för era barn. hans samling på 44,000 bilder och 2,000 filmer pekar på att han fastnat i ett missbruk. hade han varit farlig skulle han säkert inte kunnat hålla fingrarna borta under den tid det måste tagit att samla på sig så mycket material.

Vem vet vad han pysslat med, han kan ju gjort annat oxå? Utesluter verkligen det ena det andra per automatik...? I vilket fall så ska såna äckel bara ha o jag vill gärna veta vem det är så föräldrar verkligen kan se till att de håller sina barn från honom.

Det finns inte ord som beskriver det förakt jag känner inför dem som utnyttjar barn på det här viset så han ska hängas ut!
.
Citera
2005-10-29, 09:07
Medlem
Nu jobbade han med klasserna 3-6, men när han åkte fast jobbade på gymnasieskola, det var några år sen som dom hittade bilderna och filmerna hos honom
Citera
2005-10-29, 10:39
Medlem
skitnylles avatar
Bra information, tack.
Jag har mina 1-3, men det kan dock vara på samma skola och man vet ju aldrig...
Hällby är nära nog.
Hoppas någon får tag i namn, eller vete fan vad man skulle göra då...
Citera
2005-10-29, 12:29
Medlem
mrbonkerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Vem vet vad han pysslat med, han kan ju gjort annat oxå? Utesluter verkligen det ena det andra per automatik...? I vilket fall så ska såna äckel bara ha o jag vill gärna veta vem det är så föräldrar verkligen kan se till att de håller sina barn från honom.

Det finns inte ord som beskriver det förakt jag känner inför dem som utnyttjar barn på det här viset så han ska hängas ut!
.
inte per automatik, men det är synd att ni ska behöva oroa er för era barn, kanske i onödan.
Citera
2005-10-29, 13:10
Medlem
LillBenets avatar
Jag vet vilken skola det är och vad han heter. Fast jag kan inte reglerna om vad man får skriva här..

Ahh.. Skitsamma.. W.WHällby Skola.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in