2005-10-28, 12:16
Medlem
Bullsquids avatar
fick nyss tag på en del blå valium och har käkat dem varje dag sedan dess...
första dan käka jag typ 6-7st och kom inte ihåg nåt sen...
annars brukar jag ta 1-2 varje dag i skolan + 1 ephedra för att inte bli slö.

ere nån fara om man käkar valium under en tid och sedan lägger av? (när de tar slut allså...köpa 100 pack hela tiden kostar ju en del) får man nån fruktansvärd at då eller? och hur många kan man egentligen käka på en gång för att flumma?

i skolan tar jag de mest för att bli mer avslappnad , go och social men annars mest för att bänga på dem. problemet e ju bara att de tar slut så satans fort!! äter ju de fan som godis...

men det e ingen fara att slänga i sej ganska många på en gång eller?
man vet ju aldrig hur det slutar när man väl stoppat i sej en 2-3st
Citera
2005-10-28, 12:34
Medlem
Cykeltratts avatar
är det 10mgare?

du kan nog räkna med ett litet helvete när du slutar med dom om du äter varje dag... nej föressten, inte nå litet, ett ganska stort helvete...
Citera
2005-10-28, 12:37
Medlem
WeeMaans avatar
Du lär nog få en liten avtändning.
Jag åt en gång runt 300st på en vecka, och sedan trappade ner dom i ytterligare 2 veckor och då fick jag en ganska kraftig AT. Så ta det lugnt med pillrena..
Citera
2005-10-28, 15:23
Medlem
Bullsquids avatar
vad e det för at man får då?
Citera
2005-10-28, 16:44
Finns massor med sidor om utsättningsymptomen, här är en:
http://www.lindalen.com/bzo.htm

Sök efter "bensodiazepinabstinens" o liknande. Det är inga roliga grejer, så ta det försiktigt!
Citera
2005-10-28, 17:05
Medlem
Danne^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
fick nyss tag på en del blå valium och har käkat dem varje dag sedan dess...
första dan käka jag typ 6-7st och kom inte ihåg nåt sen...
annars brukar jag ta 1-2 varje dag i skolan + 1 ephedra för att inte bli slö.

ere nån fara om man käkar valium under en tid och sedan lägger av? (när de tar slut allså...köpa 100 pack hela tiden kostar ju en del) får man nån fruktansvärd at då eller? och hur många kan man egentligen käka på en gång för att flumma?

i skolan tar jag de mest för att bli mer avslappnad , go och social men annars mest för att bänga på dem. problemet e ju bara att de tar slut så satans fort!! äter ju de fan som godis...

men det e ingen fara att slänga i sej ganska många på en gång eller?
man vet ju aldrig hur det slutar när man väl stoppat i sej en 2-3st
Det är väl ingen större fara att slänga i dig många på en gång... har polare som flöddrat upp hundra pack.. men vad e det för mening med detta? det kostar bara massa pengar och du kommer inte komma ihåg ett skit/ göra massa dumma saker.
Ta några åt gången o njut istället och känn ruset. Sen ät inte konstat/dagligen bara onödigt blir bara jobbigt när du inte har några kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in