• 6
  • 7
2023-08-15, 20:18
Bannlyst
en till sak. Ni får inte ge upp, endel vill inte med just er,
bara ta nästa, ragga på en ny direkt nästa vecka om ni blir dissade, ta inte illa upp,
vidare på nästa

av 10 får ni minst 1 i säng.

så om ni börjar nu i helgen, och gör det varje helg tills ni får ligga, så får ni med andra ord
ligga inom 10veckor, om det med otur blir den sista.

men bättre det än aldrig,. på ett år kan ni med andra ord ligga med 10 snygga brudar,
men minst 5st
ni får kanske ragga på 50st . året har 52veckor, så inte fega, och direkt nästa om ni får dissen,.

ALDRIG GE UPP,

att 20% får ligga är SKITSNACKA,. VET många fula snubbar som fått knulla snygga tjejer
efter dom följt mitt råd, ni fått här nu

på dom bara, om och om igen, ny tills ni får
Citera
2023-08-17, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Småpratade och skojade med en otroligt attraktiv kvinna, på en pub en kväll mitt i veckan. Påpekade samtidigt att jag skulle ut på samma pub under lördagen, frågade om hon var intresserad av att komma och spela poker på förfest, då vi hade ont om folk. Bytte nummer och så sa jag åt henne att höra av sig om hon blev intresserad av att spela poker på lördagseftermiddagen. Jag hörde inte av mig till henne, hon hörde inte av sig till mig.

Sedan såg jag henne under kvällen på puben, och givetvis gjorde jag ingenting åt saken, utan jag höll mig till mitt gäng. Efter några timmar började hon ragga via sms (hör och häpna), och sedan bar det av hem till henne. Det kändes gött att få napp på en otroligt vacker kvinna, utan att själv behöva anstränga sig.

Måste givetvis påpeka att jag vann pokerturneringen också
Om detta ens vore sant, låter det som om du är väldigt lat.
Citera
2023-08-17, 00:13
Bannlyst
Jag frågade aldrig hur andra gjorde/gör.

Sånt här kan inte andra hjälpa dig med tyvärr, bara ge tips.Det måste komma inifrån.
Citera
2023-08-17, 00:21
Medlem
Triremers avatar
Den enkla metoden är att förbättra sitt erbjudande. Är du bra så vill bra tjejer ha dig. Svårare är det inte.
Citera
2023-08-18, 03:01
Medlem
Vad är en snygg tjej i dina ögon?
Citera
2023-08-18, 23:19
Medlem
Tinder framförallt, men även från krogen/gått fram till tjejer ”på stan”
Citera
2023-08-20, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hur gjorde ni för att få knulla en snygg tjej? och vart träffade du henne?
undrar detta?'
Har haft en tjock flickvän för nåt år sen. men hon gjorde slut. vill nu ha en smal och snygg tjej men hur fan fixar man de? blir nobbad konstant. Känns som att snygga tjejer är dryga och inte vill prata med mig, även ifall man fixat håret och köpt snygga kläder och gör sig fin

Humor och självförtroende så har du de flesta
Citera
2023-08-20, 15:39
Medlem
Det krävs att behöva öppna plånboken i de flesta fall.
Citera
2023-08-20, 20:23
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WildGrowth
Det krävs att behöva öppna plånboken i de flesta fall.

Nja, ingen bra idé att köpa sex.

Mitt råd till TS är att fundera igenom vad han vill. Är det träffa en tjej för ett ONS? Eller är det att träffa en tjej för en relation?

Är det bara sex det handlar om är det enklare. Sköt om dig, träna och bygg upp din kropp, skaffa snygga kläder och klipp ditt hår och vårda dig. Sluta dricka när du går ut, max en lättöl. Gå på dansställen och bjud upp! Dansa bra och var trevlig! Troligtvis får du sällskap hem till henne eller ett telefonnummer för nästa date med trevligheter kanske?

Är det tjej för en relation är det värre. Fundera igenom åter igen vad du vill. Vill du i 10 år framåt titta på en sur tatuerad brud med ankläppars och intelligens som fiskmås när du äter frukost?

Nej, gör en kravprofilen. Haka inte upp dig så mycket på utseende, viktigare är att ni har samma syn på livet, sex och på familjeliv. Ofta trivs man bättre med kvinnor från samma sociala bakgrund som man själv har. Vill du ha barn? Gillar du djur? Gillar du att resa? Är du slösaktig? Har ni olika åsikter blir det jobbigt. Ofta är kvinnor försiktiga med att säga vad de tycker, lyssna mycket noga!

Men.bry dig inte så mycket hur din flickvän ser ut. Det viktiga är att du tycker om henne. Eller som kineserna säger: På natten är alla katter gråa. Det viktiga är att de fångar möss!

Lycka till!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in