2015-09-24, 13:54
Medlem
Hur gjorde ni för att få knulla en snygg tjej? och vart träffade du henne?
undrar detta?'
Har haft en tjock flickvän för nåt år sen. men hon gjorde slut. vill nu ha en smal och snygg tjej men hur fan fixar man de? blir nobbad konstant. Känns som att snygga tjejer är dryga och inte vill prata med mig, även ifall man fixat håret och köpt snygga kläder och gör sig fin
Citera
2015-09-24, 14:01
Bannlyst
Snygga kvinnor överskattade. Leta efter en kvinna du är kompatibel med istället. Att hon är snygg hjälper ju inte om hon exempelvis är värdelös i sängen.
Citera
2015-09-24, 14:02
Medlem
De är ju omöjligt att få snygga tjejer. fattar inte varför. Man ser andra killar få till de med sexiga tjejr när dem själva är rätt mediokra. fattar inte varför
Citera
2015-09-24, 14:03
Medlem
Qusimotos avatar
Pluggade på komvux och där fanns det en riktigt snygg tjej, perfekt kropp,perfekt röv hela hon va perfekt. Dom flesta ( killar ) snackade alltid om henne hur snygg hon var, även jag snackade mycke om henne.

Sen på en fest träffade jag på henne och hon kom fram och presenterade sig och sa att hon haft ett öga för mig sen den dagen hon såg mig. Det hela slutade med att vi låg med varandra och va ihop 2 år innan hon flyttade
Citera
2015-09-24, 14:11
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timetoclimbfaster
Snygga kvinnor överskattade. Leta efter en kvinna du är kompatibel med istället. Att hon är snygg hjälper ju inte om hon exempelvis är värdelös i sängen.

Det ultimata är ju både och dock. Men håller med på det planet att det finns vissa egenskaper som är långt viktigare än utseende.

Det är också relevant till frågeställningen som så, att det givetvis fungerar åt andra hållet också. Visst försvårar det om man ser ut som en bilolycka i ansiktet, men det som är viktigast är inte utseende utan som vanligt självförtroende. Om man är nöjd med sig själv och utstrålar självsäkerhet så kommer det att fånga damernas intresse.

Även om du ser ut som en modell så kommer du inte att få ligga om självförtroendet är kasst.
Citera
2015-09-24, 14:39
Medlem
Träffat hos vänner och på fest, inte sällan i kombination. Träffade t.o.m. en på stan och vi började prata med varandra. Gå inte in för att ragga på tjejerna utan mer att ha roligt med dem. Sen ger det ena det andra och så vidare.
Citera
2015-09-24, 14:43
Medlem
FelixSotizs avatar
Ytliga tjejer är sällan flickvänsmaterial som många otroligt snygga brudar tenderar till att vara. Sök istället efter någon söt med hjärtat på rätt ställe, när du sedan kärar ner dig i denna tös kommer hon vara en tio-poängare i dina ögon.
Citera
2015-09-24, 14:44
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
De är ju omöjligt att få snygga tjejer. fattar inte varför. Man ser andra killar få till de med sexiga tjejr när dem själva är rätt mediokra. fattar inte varför

Öka din egna attraktivitet. Det är det enda sättet.
Citera
2015-09-24, 15:31
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estet10

Med andra ord är det inte omöjligt. Du vill ha tiopoängare. Min första fråga:

I vilken liga spelar du själv?
Citera
2015-09-24, 15:33
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FelixSotiz
Ytliga tjejer är sällan flickvänsmaterial som många otroligt snygga brudar tenderar till att vara. Sök istället efter någon söt med hjärtat på rätt ställe, när du sedan kärar ner dig i denna tös kommer hon vara en tio-poängare i dina ögon.

Exakt så är det - och detta beror givetvis på att de hellre vårdar sitt yttre än sitt inre. - det säger sig självt lite grand. givetvis finns det undantag - men dessa är jävligt svåra att hitta.
Senast redigerad av Pescass 2015-09-24 kl. 15:35.
Citera
2015-09-24, 16:15
Medlem
Småpratade och skojade med en otroligt attraktiv kvinna, på en pub en kväll mitt i veckan. Påpekade samtidigt att jag skulle ut på samma pub under lördagen, frågade om hon var intresserad av att komma och spela poker på förfest, då vi hade ont om folk. Bytte nummer och så sa jag åt henne att höra av sig om hon blev intresserad av att spela poker på lördagseftermiddagen. Jag hörde inte av mig till henne, hon hörde inte av sig till mig.

Sedan såg jag henne under kvällen på puben, och givetvis gjorde jag ingenting åt saken, utan jag höll mig till mitt gäng. Efter några timmar började hon ragga via sms (hör och häpna), och sedan bar det av hem till henne. Det kändes gött att få napp på en otroligt vacker kvinna, utan att själv behöva anstränga sig.

Måste givetvis påpeka att jag vann pokerturneringen också
Senast redigerad av herrtanke 2015-09-24 kl. 16:18.
Citera
2015-09-24, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Småpratade och skojade med en otroligt attraktiv kvinna, på en pub en kväll mitt i veckan. Påpekade samtidigt att jag skulle ut på samma pub under lördagen, frågade om hon var intresserad av att komma och spela poker på förfest, då vi hade ont om folk. Bytte nummer och så sa jag åt henne att höra av sig om hon blev intresserad av att spela poker på lördagseftermiddagen. Jag hörde inte av mig till henne, hon hörde inte av sig till mig.

Sedan såg jag henne under kvällen på puben, och givetvis gjorde jag ingenting åt saken, utan jag höll mig till mitt gäng. Efter några timmar började hon ragga via sms (hör och häpna), och sedan bar det av hem till henne. Det kändes gött att få napp på en otroligt vacker kvinna, utan att själv behöva anstränga sig.

Måste givetvis påpeka att jag vann pokerturneringen också

All in med andra ord...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här