Citat:
Ursprungligen postat av
telefonforsaljaren
Du har så rätt. Förhoppningsvis kan vi se ett nytt starkt M. Gamla M får gärna återuppstå. Därför jag känner att Täby P Hotell är det bästa som hänt på länge. Som sagt, tycker synd om boendena runt omrking. Tyvärr behövs det för att återvinna förnuftet. Självklart ska vi hjälpa flyktingar som vanligt lider svenska politiker av Jesuskomplex och tror att ett litet land kan rädda hela världen.
Jag ska berätta en sak för er. Som ni alla läst redan. Men säger det en gång till i vilket fall. Och alla ni som bor i Täby, samt moderater där som läser tråden. NI som tjänar bra, eller är VD. Ni som levt utanför det alla andra har fått stå ut med.
Det finns barn som blir våldtagna i Sverige, vissa gånger av folk i grupp andra gånger av en ensam man. Ensamkommande flyktingbarn (som vi alla vet är betydligt äldre många gånger, det snackas även om det på Aftonbladets redaktion) Det finns exempel på badhus där ungdomar/unga män lurat in småtjejer och förgripit sig på dem. Straffen blir patetiska för förövaren. Men jag ska gå in på ett exempel som är det värsta, där en 12 årig liten flicka blev brutalt våldtagen och utnyttjad för ett tag sedan.
Ni känner säkert igen fallet där det 17 åriga ensamkommande barnet brutalt våldtog en liten 12 årig flicka. Hon blev så utnyttjad och hårt våldtagen, så hon blödde från underlivet. Han slog henne i ansiktet medan han våldtog henne, och sa den nu berömda frasen "Big black dick is expensive". Det denna flickan tänkte var att hon skulle dö, hon trodde att livet var över och medan han våldtog henne så var hon så ledsen över att hon inte skulle få säga hejdå till mamma och pappa. Hon var under våldtäkten också så ledsen för hon var rädd för att dö, hon fick panik av känslan att allt försvinner. Hon blev så illa däran att hon hade så ont, så tillslut så ville hon bara försvinna. Denna 12 åriga flicka, blev slagen i ansiktet samtidigt som hon försökte göra minsta motstånd. När hon gjorde det log mannen mot henne och fortsatte, trots hon såg livrädd ut och låg helt still. Han småskrattade och log igen, och sa igen " ååhh du vet big black dick expensive". Hon är en väldigt liten 12 åring, så han gjorde enorm skada, som ni förstår syftade han på att hon var liten där nere. Tillslut så tog det hemska slut.
Denna flicka mår än idag enormt dåligt, hon har mardrömmar. Hon får ångest, rätt som det är skriker hon rätt ut. Hennes liv kan vara förstört för evigt. En jättefin liten flicka.
Tänk, tänk!!! Om det var er dotter! Han fick samhällstjänst, han ser betydligt äldre ut än 17 år. Han ger sig på ett litet barn. Hur går det ens kan man undra? Saken är att enligt hans kultur så får man ha sex med flickor som är 9 år eller mer, och han är inte van vid att se dem klädda i annat än täckande klädsel över hela kroppen. (snälla skippa snacket om att alla är inte sådana, klart jag vet det, men det är en kultur det är format såhär). OM han var 17 år, är straffet nog ändå? Han påstod hon var med på allt det här, som får mig att skaka av känslor inombords, tanken att sitta där inne i rättegången och höra det. Detta, var det som skedde, som gjorde att jag fick nog, och gick från M till SD. För där kände jag att det får vara slut på allt det här nu, nu ska jag försöka ändra Sverige för mina barn.
Ni som läser detta, tänk om det var er dotter, eller ditt syskons dotter. Din kusin, eller kollegans dotter. Tänk hela läget, där ni får reda på hur flickan mår, samt vad straffet blir för han som gjorde det.
Sverige har ingen ID-kontroll, så vuxna går in som barn, och vissa av dem gör mycket dumt. Tänk när något sådant sker i Täby? Hur snacket kommer gå bland villorna, samt på ICA. När ni Moderater eller VDar sitter där i en rättegångssal och är så knäckta att ni nästan bryter ihop.
Samhällstjänst.
NU råkar det vara så, att jag har kopplingar till denna tjej, det är inte i min närhet, det är avlägset. Det är en kollega, som känner flickans väns pappa. Men när jag fick det berättat till mig från honom, på ett sådant sätt där man får höra hur flickan såg på det hela, fick jag avbryta min dag på jobbet och gå hem. För jag klarade inte av att hålla känslorna inne.
Det är sådana här saker som sker allt mer och mer i Sverige idag, en kultur som vi inte får kritisera. Händer det i Täby, får man kritisera den då?
Det är anledningen att jag är så glad att mångkulturen kommer dit, där dem viktigaste personerna sitter, så dem får tänka på dessa saker de aldrig behövt förut.