2016-11-22, 10:36
Medlem
Jag gillar att statliga propaganda maskinen SVT låter henne spinna fritt.. Hur kan "– Jag är väldigt noga med att hålla mig till reglerna. Jag är inte dum." inte väcka en följdfråga

Visst, ingen ska väl behöva ta emot en massa kukbilder. Men kom igen, vem är så jävla korkad att skicka tillbaka och tro man förhåller sig till reglerna? Typisk IQ för en vegetarian det här...
Citera
2016-11-24, 19:48
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Såg hennes dansande precis i ett inslag i Kulturnytt/SVT. Trodde först att det var Anna Book men det var bannemej Stina Wollter. Plus sedvanligt gnällande om näthat. Patetiskt.
Citera
2016-11-25, 02:28
Bannlyst
Såg hennes tramsande på kulturnyheterna SVT.

Ska det vara så oerhört svårt att fatta att det inte är hennes kropp man som sunt tänkande och kännande person hatar, utan hennes personlighet, dvs henne själv?

Blir man så trög av köttbrist?
Citera
2016-12-18, 09:02
Medlem
När det gäller Stina Wollter så har väl även hon varit ung o smal
o Mån Om Sitt Utseende - sen när man passerat bäst-före-datum
är det dags att byta stil för att orka leva vidare o samtidigt må bra

När det gäller katrin tillhör hon väl guds egendomsfolk och anser sig
för meer än andra sina medmänniskor så det är ju inte konstigt att
hon sparkar på dem det går att sparka på och av skäl som är möjliga
och då samtidigt kunna framhäva sina egna företräden.

Men hur är det med Katrin hon har väl barn och klarar väl inte ens
av sin egen familjesituation
Citera
2016-12-18, 12:44
Medlem
Floragatans avatar
Jag förstår inte, det verkar som att varje gång såna där utvecklingsstörda feminister träffas, kastar dom av sig kläderna och börjar slicka sig i armhålan.

http://blogg.alltforforaldrar.se/vim...9/IMG_8445.jpg

Kärringen Wolter har även drabbats av kärringåkomman gäddhäng.

http://www.expressen.se/noje/wollter...amatisera-det/
Citera
2016-12-28, 23:03
Medlem
Isnatts avatar
Vad utstuderat 'konstig' och sökande hon är. Framstår bara som larvigt. Särskilt när hon 'krigar' mot instagram som om det vore en fiende. Fånigt vänstermedelklass.
Men dottern är trevligare att titta på https://www.instagram.com/p/BMrmTmvj...awollter&hl=sv
Citera
2017-02-12, 06:58
Medlem
Jag tycker att hon är helt fantastisk. Insta-filmerna när hon pratar med sin dementa mamma är ett fint bevis på vilken underbart varm och intelligent person hon är. Hon har inspirerat många till att "dansa för livet" vilket egentligen är ett helt koncept som kan vara svårt att förstå vidden av, för vissa.
Citera
2017-03-10, 23:49
Medlem
FJLGs avatar
Är tydligen med i årets Let's dance. Tittar inte vanligtvis på skiten men kanske skulle göra det enbart för att se henne göra sig själv till åtlöje.
Citera
2017-03-17, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Är tydligen med i årets Let's dance. Tittar inte vanligtvis på skiten men kanske skulle göra det enbart för att se henne göra sig själv till åtlöje.

Faktum är ju att hon är ganska duktig på att dansa och också slog hela högen med råge i första programmet.

Detta sagt utan några som helst kommenterar på hur hon är och debatterar i övrigt. Har inga åsikter om hennes aktivism då jag inte vet något om det.
Citera
2017-03-17, 23:52
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Nu är denna trista PK-människa putt på TV4 av nån anledning. Hon ska ha fått vara exempel på en tjockis.

http://www.expressen.se/noje/wollter...ner-mig-lurad/

Men visst är hon tämligen lik Tunnan Book? Fick hon inte sluta på P4 Karlavagnen för nåt år sen? Varför är hon tillbaka nu?

Stina klargjorde i en tidningsartikel, att hon borde ha bantat innan tävlingen.
Citera
2017-04-29, 12:59
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Nu åkte tjocket ur Let's dance och bölar ut och skäller på domaren Tony. Fattar hon inte hur löjlig hon är.
Citera
2017-04-30, 03:08
Bannlyst
Fel
Senast redigerad av BossNigger 2017-04-30 kl. 03:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in