2015-09-26, 06:45
Medlem
Carcosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinniz
"smutsar ned"? På vilket sätt blir en genpool "smutsig" av att man skaffar barn med någon som är från en annan del av världen? Mitt barn är inte "smutsigt".

jo, ditt barn är tveklöst smutsigt om det är en rasbastard, men det är inte ungens fel. det är ditt fel, och när revolutionen börjar så hoppas jag att ni skjuts ned på samma sätt som de invaderande svartskallarna - men det är givetvis hypotetiskt, och alla kan vi drömma

för seriöst svar (en kort fingervisning, snarare - det finns otaliga mängder information som beskriver problemen som rasbastarder dras med) se mitt senaste inlägg (antagligen det ovan detta, kan inte citera flera från telefonen, av ogrundad anledning)...
Citera
2015-09-26, 09:46
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinniz
Är helt idiotiskt att helt plötsligt kalla det för "rasblanda" så fort det inte är samma "ras" i ett förhållande. Kvittar vilka folk är med i ett förhållande så länge ingen lider skada av det. Därför det är en idiotisk term.

Det har väl alltid kallats så? Eller kanske vi ska använda de mer beskrivande coalburner eller junglefever ist?
Citera
2015-09-26, 10:07
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcosa
nej, vita och araber tillhör inte samma ras. de tillhör samma undergrupp (kaukasoid), men araber är semiter medan nordbor är germaner. rasblandning som sådan (och då med fokus på rasbastarder) är skadlig och äcklig eftersom den försvagar själva rasbastarden. det är en ihållande myt att avkomman av rasblandarpar ofta skulle vara "starkare", men det är en lögn av rang som gång på gång motbevisats av etnologer m. fl. som sedan skys från sina yrkesfält för att deras åsikter inte går hand i hand med rådande diskurs). rasblandning som sådan bidrar inte enkom till en rotlös individ som varken förknippar sig med sverige och svenskar (den är ju inte helsvensk, så varför skulle den?) eller med den rasblandade partens kultur (den är ju inte helblatte, så varför skulle den?), och detta försvagar individens grundläggande identitet genom livet, och det finns dokumenterat att rasbastarder oftare drabbas av depressioner (återkommer med källa när jag inte sitter på mobilen, har den fliken sparad någonstans), och sedan försvagas det rent genetiska materialet genom att vårt (läs svenska) genetik i årtusendet och åter årtusenden format den människa som med bästa möjlighet ska leva och passa in i norden med folket och i klimatet, och att då beblanda dessa beprövade gener med främmade sådana är givetvis att skjuta sig själv i foten. ett prima exempel på detta är svenskar och svenskor som skaffar barn med negrer/negrinnor och vars avkomma ofta får problem m både d-vitaminbrist och laktosintolerans. se wiki:

"This corresponds very closely with modern European distributions of lactose intolerance, where the people of Britain, Germany, and Scandinavia have a high tolerance, and those of southern Europe, especially Italy, have a lower tolerance."

https://en.wikipedia.org/wiki/Lactase_persistence

ber om ursäkt för dålig styckeindelning, men sitter som sagt på telefonen i skrivande stund. summa summarum: rasbastarder är inte bara i 9/10 fall fulare än renrasiga barn, de är även genetiskt undermåliga och i största allmänhet ett illaluktande element i en annars fräsch tillvaro här i europa och norden i synnerhet

Ok, det värsta du kan hitta är alltså "laktosintolerans". Och ändå så förklaras inte den kraftiga ökningen av laktosintoleranta av att folk ifrån olika etniska grupper får barn med varandra, för det är ganska ovanligt, vilket jag visat på. Vi behöver alltså inte ens diskutera omfattning av detta: jag har rätt och du har fel!

Vi borde heller inte behöva diskutera sk. "rasblandning" då de genetiska skillnaderna inom en valfri etnisk grupp, alltid är större än skillnaderna mellan olika etniska grupper. Det mest frapperande är ändå att ni nazister aldrig lyckats drar en precis gräns mellan olika sk "rasgrupper", eftersom detta är omöjligt. Dessutom rör det sig nästan bara om externa skillnader, med då småsaker som laktosintolerans som undantag som bekräftar regeln. Övriga skillnader kan i vetenskaplig mening betydligt bättre förklaras av fenomen som "flynneffekten" osv.

Så lägg ned din rasistiska rappakalja, den är inte förenlig med verkligheten! "Försvagningen av den äkta bondestammen" och liknande dumheter hör hemma på den pseudovetenskapliga kyrkogården!
Citera
2015-09-26, 10:08
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcosa
jo, ditt barn är tveklöst smutsigt om det är en rasbastard, men det är inte ungens fel. det är ditt fel, och när revolutionen börjar så hoppas jag att ni skjuts ned på samma sätt som de invaderande svartskallarna - men det är givetvis hypotetiskt, och alla kan vi drömma

för seriöst svar (en kort fingervisning, snarare - det finns otaliga mängder information som beskriver problemen som rasbastarder dras med) se mitt senaste inlägg (antagligen det ovan detta, kan inte citera flera från telefonen, av ogrundad anledning)...

Tycka vad man vill om invandringspolitik och asylanterna, och i den frågan är jag verkligen inte den som är den, men nazism och rasbiologi är t.o.m för mig att gå över gränsen. Sånt tycker jag vi lämnade bakom oss för 70-80 år sedan.
Citera
2015-09-26, 13:44
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thecunt
Fan vad du generaliserar.

Allt det där går att ordna med en blatte-man också. Dåliga argument måste jag säga.
Du kan raka en hund, men det är ändå en hund och pälsen växer ut

Dumma bimbos som går runt med blattar vill man ju ändå inte ha.
Skulle det bli så illa att man blev "över" så är en thaifru ett allternativ, men skulle man bli "över" så borde man titta över sitt eget liv och funderara på vad fel man gör.

Bimbosen som går med negrer och blattar kommer aldrig att få annat, vem fan vill ta över som plastpappa till en negerunge eller sandloppa? Skulle inte ens tro andra blattar vill det..
Citera
2015-09-26, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffsthlm
Om de svenska tjejerna blir "tagna" av flyktingar säger det väl mer om er än om dem?

Mycket riktigt dom kommer bli tagna, dock inte frivilligt. Men det gör väl inget för så länge vi inte blir kallade rasister så kan vi nog offra några liv hit och dit.
Citera
2015-09-26, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Du kan raka en hund, men det är ändå en hund och pälsen växer ut

Dumma bimbos som går runt med blattar vill man ju ändå inte ha.
Skulle det bli så illa att man blev "över" så är en thaifru ett allternativ, men skulle man bli "över" så borde man titta över sitt eget liv och funderara på vad fel man gör.

Bimbosen som går med negrer och blattar kommer aldrig att få annat, vem fan vill ta över som plastpappa till en negerunge eller sandloppa? Skulle inte ens tro andra blattar vill det..

Finns håriga svenskar också.. kan ni realister inte komma på bättre argument?

Men det är inte bara dumma bimbos som blir tillsammans med "blattar". Brukar se flertal par, väluppfostrade svennetöser tillsammans med väluppfostrade och/eller aggro blattar.

Tjejer som redan har unge är uteslutet för min del för en längre relation. Förstår inte män som blir tillsammans med sånna tjejer. BIG NO om det är en negerunge/sandloppa med i bilden.
Senast redigerad av thecunt 2015-09-26 kl. 13:53.
Citera
2015-09-26, 13:53
Medlem
En annan allvarlig sak med det projekt är ju att det inte finns många kvinnor som kan tänka sig vara med flyktingar eller övriga utländska män, så dom kommer aldrig få ligga. Vad händer då? jo det vi ser redan nu sjukt många våldtäkter och det kommer bara öka i takt med invandringen. Sverige kommer inte bara bli världens farligast land utan även det med mest våldtäkter per capita. Heja Sverige!
Citera
2015-09-26, 14:11
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thecunt
Finns håriga svenskar också.. kan ni realister inte komma på bättre argument?

Men det är inte bara dumma bimbos som blir tillsammans med "blattar". Brukar se flertal par, väluppfostrade svennetöser tillsammans med väluppfostrade och/eller aggro blattar.

Tjejer som redan har unge är uteslutet för min del för en längre relation. Förstår inte män som blir tillsammans med sånna tjejer. BIG NO om det är en negerunge/sandloppa med i bilden.
Första handlade inte om hårigheten, det är en liknelse och betyder att oberoende hur du friserar dig så finns dina anlag kvar.
Visst finns det väluppfostrade blattar, men de är i yttersta minoritet jämfört med de som drar runt i flock och beter sig illa, blandade med nergrer och ett fåtal svenskar och.

Om du tillhör den lilla klick av befolkningen som kommer att leva i samma förhållande hela livet så har du mina lyckönskningar.
Annars så när du paserat 40år så har i princip alla kvinnor barn sedan tidigare, inte direkt så att man väljer att träfa ensamstående mammor, det blir så.
De som har negerbarn eller sandungar går bort, de passar som inte in.
Har haft några samtal i bekantskapskretsen om detta och de flesta tycker mer eller mindre lika faktiskt, även bland många som röstar vänster osv. Lite som att invandringen är jättebra, bara de inte kommer om bor nära MIG!
Citera
2015-09-26, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Kostia
- Vi känner till eländet.

Kom och var med i befintlig diskussion!

LUGNA O FINA!
KvVINNORNA (och alla deras barn) KOMMER SNART!!! Männen ska bara få uppehållstillståndet först, sen kommer vår solidariska men tyvärr helt verklighetsfrånvända regering att betala för en TRYGG HITRESA (exempelvis med flyg så att ingen riskerar drunkna) för allas familjemedlemmar som är kvar där nere.
Citera
2015-09-26, 14:37
Bannlyst
Jag har fått en briljant idé!

Någon får klä ut sig till tjej och ge sig ut ensam i rinkeby på kvällen. Utklädning: silikonbröst och sätt kuddar runt röven. Sedan filmar någon diskret. Se vad du råkar ut för, polisanmäl senare!

Länka till eran youtube här i tråden.
Citera
2015-09-26, 14:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwinna
LUGNA O FINA!
KvVINNORNA (och alla deras barn) KOMMER SNART!!! Männen ska bara få uppehållstillståndet först, sen kommer vår solidariska men tyvärr helt verklighetsfrånvända regering att betala för en TRYGG HITRESA (exempelvis med flyg så att ingen riskerar drunkna) för allas familjemedlemmar som är kvar där nere.

du glömde släktingarna. 1000 per dag idag = 10 000 på sikt. oboy säger jag.

Jag skulle heller inte tyckt att det var särskilt lämpligt om det var tyskar heller...

Haha eller skall vårat land se ut som indien. sätt extra stålkanter runt bussarna för nu skall 50 pers hänga ut från bussen. haha.
Senast redigerad av ReageraNu 2015-09-26 kl. 14:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in