Citat:
Ursprungligen postat av
thecunt
Finns håriga svenskar också.. kan ni realister inte komma på bättre argument?
Men det är inte bara dumma bimbos som blir tillsammans med "blattar". Brukar se flertal par, väluppfostrade svennetöser tillsammans med väluppfostrade och/eller aggro blattar.
Tjejer som redan har unge är uteslutet för min del för en längre relation. Förstår inte män som blir tillsammans med sånna tjejer. BIG NO om det är en negerunge/sandloppa med i bilden.
Första handlade inte om hårigheten, det är en liknelse och betyder att oberoende hur du friserar dig så finns dina anlag kvar.
Visst finns det väluppfostrade blattar, men de är i yttersta minoritet jämfört med de som drar runt i flock och beter sig illa, blandade med nergrer och ett fåtal svenskar och.
Om du tillhör den lilla klick av befolkningen som kommer att leva i samma förhållande hela livet så har du mina lyckönskningar.
Annars så när du paserat 40år så har i princip alla kvinnor barn sedan tidigare, inte direkt så att man väljer att träfa ensamstående mammor, det blir så.
De som har negerbarn eller sandungar går bort, de passar som inte in.
Har haft några samtal i bekantskapskretsen om detta och de flesta tycker mer eller mindre lika faktiskt, även bland många som röstar vänster osv. Lite som att invandringen är jättebra, bara de inte kommer om bor nära MIG!