2005-10-28, 06:38
Medlem
Un Perros avatar
Eh, min kompis () ska på hälsotest på sitt jobb, där han b.la ska lämna kissprov o.s.v. Ingen har sagt något om att det ska testas för ev. droger. Så det jag undrar är hur lagstiftningen ser ut, måste företaget säga till innan de tar ett drogtest, eller kan dom bara kolla det samtidigt som hälsotestet? De ska kolla hjärtat o sånt, så det verkar primärt vara ett hälsotest, och ingenting om droger har nämts.

Så, ja, vad är det som gäller här? De droger som han brukat är endast cannabis.
Citera
2005-10-28, 06:49
Medlem
666Hates avatar
Drick vinäger varje dag i en vecka innan... Det tar bort alla spår av rökat... Det funkade för en (host host) kompis till mig.
Citera
2005-10-28, 06:51
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666Hate
Drick vinäger varje dag i en vecka innan... Det tar bort alla spår av rökat... Det funkade för en (host host) kompis till mig.

Vinäger? Okej, hur mycket då, hehe?
Citera
2005-10-28, 06:55
Medlem
666Hates avatar
Jag eller min kompis köpte en flaska äpple cider vinäger (typ 250 ml kanske) blandade typ två-tre matskedar i ett glas vatten ett par gånger om dan tills flaskan var slut... Var jävligt nervös när man pissade med dom sa inget så det funkar tydligen.
Citera
2005-10-28, 09:40
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Jag eller min kompis köpte en flaska äpple cider vinäger (typ 250 ml kanske) blandade typ två-tre matskedar i ett glas vatten ett par gånger om dan tills flaskan var slut... Var jävligt nervös när man pissade med dom sa inget så det funkar tydligen.
Eller så var det för att du inte hade rökt så mycket som du pissade rent. Kan inte se varför i helvete vinäger skulle hjälpa.
Citera
2005-10-28, 10:40
Medlem
Som svar på frågan så måste dom upplysa om att de ska ta ett drogtest..
Citera
2005-10-28, 14:34
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydor
Som svar på frågan så måste dom upplysa om att de ska ta ett drogtest..

Tack för det!
Citera
2005-11-01, 04:39
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaBatman
Eller så var det för att du inte hade rökt så mycket som du pissade rent. Kan inte se varför i helvete vinäger skulle hjälpa.

Jag hade rökt på ganska bra innan...
Vinäger är kännt för att rensa kroppen på skit
Citera
2005-11-01, 12:59
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Jag hade rökt på ganska bra innan...
Vinäger är kännt för att rensa kroppen på skit
Fräter vinäger bort fett eller?
Citera
2005-11-01, 17:41
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaBatman
Fräter vinäger bort fett eller?

Nä, men bla så ökar det kroppens ämnesomsättning så därför är det bra att dricka det när man ska gå ner i vikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in