2015-09-24, 16:06
Medlem
Strychnos avatar
OT raderat.

Diskussioner/inlägg om invandring, politik, juridik, ekonomi får ni ta i respektive
forum och trådar som detta avhandlas i, inte i den här tråden.

I den här tråden diskuteras ENDAST programmet.

//Moderator.
Senast redigerad av Strychno 2015-09-25 kl. 01:11.
2015-09-24, 16:21
Medlem
orrtupps avatar
Det som krävs för att komma till rätta med problemet, förutom att SD får makten, men det är ett par år dit. Är att vanligt folk helt enkelt börjar protestera genom att bete sig som "EU-migranter".

Sätt upp tält eller parkera husvagnar på makthavares egendomar. Låt kommunalrådens, journalisternas och myndighetschefernas gårdar bli uppställningsplats för släpvagnar fyllda med bråte, samma sak med parker och offentliga byggnader. Saken måste dras till sin spets för att något ska hända!
2015-09-24, 17:43
Medlem
SleighBellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Ett gammalt par får sitt sommarhus ockuperat av rumänska våldgästande zigenare, som skitar ned, vanvårdar och förstör deras surt förvärvade egendom, där de tidigare firat semester under 37 somrar.
Det gamla paret tillhör dem som byggt Sverige, de är ostraffade, de har alltid gjort rätt för sig och betalat skatt till svenska staten. Vare sig polis eller kronofogde lyfter ett finger för att hjälpa det gamla paret. Den gästande polismästaren och hans entourage skiter i det gamla paret och bemödar sig på sin höjd att beslagta en bil med körförbud, från en vidrig typ som låtsas som han inte hade en aning att bilen var obesiktigad. Vidare klagar avskummet över att det inte finns några förråd att dumpa alla stinkande sopor i som han och hans gelikar har producerat. Vämjeligt att skåda. Undrar vad som skulle hända om ett gäng icke konflikträdda svenskar, typ medborgargarde, helt sonika gick dit, körde ut patrasket och återbördade huset till dess rättmätiga ägare. Ja, om de dessutom som en extra bonus rensade hela byn från patrask och sopor. Skulle polisen titta åt ett annat håll då också?
Hade det äldre paret varit familj till mig hade jag samlat ihop dom vänner som inte backar vid konflikter och kört ut varenda en utav ockupanterna, skit samma om våld tvunget måste användas. Det är ju uppenbart att rättsväsendet skiter fullständigt i det äldre paret, så vad finns det annat att göra när ett fåtal ställer sig över lagar och regler! För ut det ska dom.

Jag undrar hur deras försäkringsbolag kommer hantera dom skador som med stor sannolik har uppstått under ockupationen, det blir antagligen till att hosta upp pengarna själv och reparera det som tagit år att sköta om och förvalta

Fy fan, hade jag varit polis och sett detta reportage hade jag skämts nåt enormt. Tragikomiskt att behöva se hur våra samhällsbeskyddare hanterar denna situation!
2015-09-24, 18:02
Medlem
kurt-sunes avatar
En sak är lite märklig... Jag har inte sett ett endaste klagomål på programmets innehåll från vänstern.

Mycket märkligt... Trodde Janne Josefsson skulle utmålas som rasist direkt, men icke.

Nån som hittat kritik mot UG?
2015-09-24, 18:07
Medlem
papa_smurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
En sak är lite märklig... Jag har inte sett ett endaste klagomål på programmets innehåll från vänstern.

Mycket märkligt... Trodde Janne Josefsson skulle utmålas som rasist direkt, men icke.

Nej. Tror det kan bli svårt. Tyckte det var ett bra program som tog aspekter från olika håll. Tror de flesta börja inse att det är helt ohållbart och börja tröttna på tiggarna
2015-09-24, 18:08
Medlem
Zpanarns avatar
Polisen är så förbannat flata. Egenmäktigt förfarande och avlägsning enligt PL 13. Hur jävla svårt kan det vara?!
2015-09-24, 18:08
Medlem
Intressant att det nu finns kåkstäder i Sverige. Tidigare har man ju bara skämtat om detta men det är alltså en realitet nu. Fy fan för vad Sverige har blivit! Detta land är på väg åt helvete!

Den där stadsjuristen borde f.ö. inte få jobba kvar. Det är inte bra att en så emotionellt rubbad person sitter i hennes position. Hon ska kunna hålla känslorna i styr.
2015-09-24, 18:09
Medlem
Abortakutens avatar
Citat:

Nej, inga rasistanklagelser ännu. Tiggarbosättningarna, ockupationen av mark, nedskräpning och inbrott är aspekter av mångkulturen som även medelklassliberalerna och kulturmarxisterna drabbas av. Därav är det ett legitimt problem att belysa.
2015-09-24, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zpanarn
Polisen är så förbannat flata. Egenmäktigt förfarande och avlägsning enligt PL 13. Hur jävla svårt kan det vara?!
Det saknades uppsåt eftersom zigenarna hyrde i god tro av en luredrejare.

Men lagstiftningen är ju ett jävla skämt. Snuten borde kunna få gå in och köra ut de som bor där olovligen.
2015-09-24, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SleighBells
Hade det äldre paret varit familj till mig hade jag samlat ihop dom vänner som inte backar vid konflikter och kört ut varenda en utav ockupanterna, skit samma om våld tvunget måste användas. Det är ju uppenbart att rättsväsendet skiter fullständigt i det äldre paret, så vad finns det annat att göra när ett fåtal ställer sig över lagar och regler! För ut det ska dom.

Jag undrar hur deras försäkringsbolag kommer hantera dom skador som med stor sannolik har uppstått under ockupationen, det blir antagligen till att hosta upp pengarna själv och reparera det som tagit år att sköta om och förvalta

Fy fan, hade jag varit polis och sett detta reportage hade jag skämts nåt enormt. Tragikomiskt att behöva se hur våra samhällsbeskyddare hanterar denna situation!
Problemet är dock att rättsväsendet inte skiter i romerna. Det blir långa straff om man försöker göra något mot problemen som reportaget belyser. Vi har en etnisk segregerade lagstiftning i Sverige. Om romer begår inbrott och tar över en annas bostad så kan inte polisen göra något eftersom de saknar id. Samma bortförklaring hade dock inte fungerat om etniskt svenskar begår inbrott. I normala länder är rättsystemets syfte att försvara vanligt folk från kriminella. I Sverige är rättsystemets syfte snarare att skydda kriminella från vanligt folk. Men bara så länge de kriminella är av en annan etnicitet.
2015-09-24, 18:13
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:

Ingen kritik allls? Det förvånar mig; programmet var ju riktigt balanserat och fint - borde inte tilltala PK-dårarna..

Fast många i PK-eliten har ju liknande zigenarproblem hemma på Söder och Kungsholmen - måste vara det..
2015-09-24, 18:19
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:

Det verkar som om vänstergänget och PK-eliten helst vill att programmet ska glömmas så fort som möjligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in