Dom torkar efter ett par dagar, men det spelar ingen roll hur länge du väntar för dom bli inge bättre för det, efter två dagar så är väl dom rätt knapriga har jag för mig...
Men du kan ju tugga i dig dom som dom är, men då blir det lite mer i magen.. Men å andra sidan så tar inte 25st toppisar så mkt plats...
Dom torkar efter ett par dagar, men det spelar ingen roll hur länge du väntar för dom bli inge bättre för det, efter två dagar så är väl dom rätt knapriga har jag för mig...
Men du kan ju tugga i dig dom som dom är, men då blir det lite mer i magen.. Men å andra sidan så tar inte 25st toppisar så mkt plats...
Men kan dom bli sämre eller förlora effekt och börja mögla om man torkar har dom torkade ?
Toppisar är bra på det viset att de inte innehåller ämnen som försvinner om man torkar dem. Så de är nästan lika potenta färska som torra.
Om man torkar dem rätt så ska de inte mögla. Mögel blir det ju om de är fuktiga under en längre period.
Bara lägg dem på en tidning och låt stå väl ventilerat i ett par dagar.
luktar ingenting, där imot kan cubensis lukta om du skär upp dom o har du nått kg me färska så luktar de fan enda ut i trappen=)
okej vad bra då är det bara att gömma dem inne i en gaderob
cubensis har jag inte tänkt ha hemma än på några år endast svensk svamp som gäller som toppisar
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!