Citat:
Ursprungligen postat av
Lobengula
Det är upplagt för irritation när hundratals människor ska trängas ihop i en metalltub i flera timmar
Mina tio budord som jag önskade alla kunde följa:
1. Du ska inte ha på dig en ryggsäck i flygplanet.
2. Du ska inte fälla ryggstödet om du inte tänker sova och även då, inte under måltid.
3. Du ska inte använda ryggstödet framför dig som stöd när du reser dig upp.
4. Du ska inte ta med dig överdrivet med handbagage.
5. Du ska inte stinka svett och vara ohygienisk.
6. Du ska inte ha på dig hörlurar och spela musik på extremt hög nivå.
7. Du ska ha koll på dina barn så att de inte sparkar på ryggstöden framför dig.
8. Du ska bajsa
innan du går på planet.
9. Du ska förstå att utrymmet under ditt säte är en annan persons benutrymme och inte ett lagringsutrymme.
10. Du ska inte stå i mittgången och snacka med polare med din häck 10 cm från en annan passagerare mer än någon minut.
Denna lista stämmer utan tvekan!
Håller med med i allt utom just 1.Ryggsäck? massor av folk har ju ryggsäck idag som handbagage, men du tänker kanske på modell större...
punkt. 5 .Stinka odörer och svett och vara ohygenisk är utan tvekan en av dom viktigaste punkterna.
Finns inget värre är sitta bredvid illaluktande Svin, ett av dom värsta exempel jag varit med om var en "rejält storväxt" person på en Flight från Grekland , hela jäkla skjortan var fullständigt genomblöt av svett, det syntes på långt håll, stackars jäkel till stolgrannar....