Citat:
Ursprungligen postat av
Dunstable
Mens en gång i månaden och alla problem detta medför,då är det inte konstigt att kvinnor tycker sex är småäckligt.
Det enda jag kan tänka mig var att eskorten sa så för att hon inte var sugen på träff och dessutom hade hon synpunkter på att jag skrev "ganska ren" när frågan om hygien kom på tals.Jag vill helst inte träffa någon som anser mig vara smutsig,man ska inte behöva skrubba sig torr när man träffar en kvinna mot betalning.
Med tanke på att det är en affärsuppgörelse, du köper en tjänst, så är det rimligt att du går säljarens krav till mötes. Vill en säljare endast sälja en tjänst under vissa förutsättningar så får du som köpare lov att gilla läget. Eller vända dig till en annan säljare.
I en relation är det givetvis annorlunda. Där vet man varandras gränser. Och framför allt så känner man till varandras hygien. Den stora skillnaden lär dock vara att man i en relation, för det mesta, ligger av kåthet. Man bara kör på och funderar inte så mycket över om underlivet tvättades för en timme sedan, i morse eller igår kväll.
I övrigt beundrar jag din ihärdighet med vilken du gör gällande att kvinnor tycker att sexuell samvaro är äckligt och avtändande. Att du orkar!