2015-09-22, 01:46
Medlem
Love it…grymt sexigt
Citera
2015-09-22, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Nähä?! Kan man använda en handduk som skydd om man blöder? Det har jag, och antagligen heller aldrig någon annan i hela världen, tänkt på. Du måste vara först med den supersmarta idén!
Med tanke på alla här som gnäller över att det blir vått och kladdigt, även normal sex, i sängen så tror jag inte att så många gör det. Du gjorde det ju inte heller i soffan!
Citera
2015-09-22, 12:56
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Med tanke på alla här som gnäller över att det blir vått och kladdigt, även normal sex, i sängen så tror jag inte att så många gör det. Du gjorde det ju inte heller i soffan!

Nej, det är nog bara du och ett fåtal till som är så där finurliga.
Citera
2015-09-22, 13:13
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunstable
Jag undrar vad tjejer och kvinnor tycker om att ha sex vid mens?

För ett par dagar sedan hade jag mailkontakt med en eskort och då nämnde hon att hon hade en lingonvecka och att hon inte var tillgänglig på några veckor,visste först inte vad hon menade då jag trodde att kvinnor får extra sexlust vid mens.

Inte tillgänglig några veckor? Det var en seriös menstruation det.
Citera
2015-09-22, 19:07
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison

Verkligen. 4-9 dagar där 6-7 är vanligast.
Citera
2015-09-22, 19:31
Bannlyst
Citat:
3-4 veckor skrev hon.
Kanske kvinnor tjejer sig trötta och ont i huvudet efteråt på grund av järnbrist kanske.
Jag träffade henne aldrig i alla fall.

Blir knäsvag av blodprov.
Senast redigerad av Dunstable 2015-09-22 kl. 19:37.
Citera
2015-09-22, 19:51
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
3-4 veckor skrev hon.
Kanske kvinnor tjejer sig trötta och ont i huvudet efteråt på grund av järnbrist kanske.
Jag träffade henne aldrig i alla fall.

Blir knäsvag av blodprov.

Tänk lite nu. Kvinnor har mens en gång i månaden, skulle det gå fyra veckors återhämtning efter varje menstruation skulle återhämtningen pågå tills nästa gång det var dag. Dåligt för affärerna för en prostituerad kan man tycka.
Citera
2015-09-22, 22:19
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoman
Verkligen. 4-9 dagar där 6-7 är vanligast.

Eller om man sjabblat till det med p-medel som i mitt fall, då är inte två veckors blödning något konstigt.

Man lägger en handduk under, och så sköljer man ur det värsta först, eller så har man sex i duschen!
Jag har gärna sex när jag har mens, men min karl får inte slicka, fy för den jävla lede.. Jag hade vägrat, så varför ska jag tvinga honom till det?
Citera
2015-09-23, 06:16
Bannlyst
Citat:
Tänk lite nu. Kvinnor har mens en gång i månaden, skulle det gå fyra veckors återhämtning efter varje menstruation skulle återhämtningen pågå tills nästa gång det var dag. Dåligt för affärerna för en prostituerad kan man tycka.
Mens en gång i månaden och alla problem detta medför,då är det inte konstigt att kvinnor tycker sex är småäckligt.

Det enda jag kan tänka mig var att eskorten sa så för att hon inte var sugen på träff och dessutom hade hon synpunkter på att jag skrev "ganska ren" när frågan om hygien kom på tals.Jag vill helst inte träffa någon som anser mig vara smutsig,man ska inte behöva skrubba sig torr när man träffar en kvinna mot betalning.
Citera
2015-09-23, 07:33
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Mens en gång i månaden och alla problem detta medför,då är det inte konstigt att kvinnor tycker sex är småäckligt.

Det enda jag kan tänka mig var att eskorten sa så för att hon inte var sugen på träff och dessutom hade hon synpunkter på att jag skrev "ganska ren" när frågan om hygien kom på tals.Jag vill helst inte träffa någon som anser mig vara smutsig,man ska inte behöva skrubba sig torr när man träffar en kvinna mot betalning.

Småäckligt är bara förnamnet mannen. Du vet ju att alla kvinnor avskyr sex och gör allt för att undvika det. I detta fallet var det ju dock en prostituerad som man ju får anta är ute efter inkomster.
Citera
2015-09-23, 08:47
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:

Med tanke på att det är en affärsuppgörelse, du köper en tjänst, så är det rimligt att du går säljarens krav till mötes. Vill en säljare endast sälja en tjänst under vissa förutsättningar så får du som köpare lov att gilla läget. Eller vända dig till en annan säljare.

I en relation är det givetvis annorlunda. Där vet man varandras gränser. Och framför allt så känner man till varandras hygien. Den stora skillnaden lär dock vara att man i en relation, för det mesta, ligger av kåthet. Man bara kör på och funderar inte så mycket över om underlivet tvättades för en timme sedan, i morse eller igår kväll.

I övrigt beundrar jag din ihärdighet med vilken du gör gällande att kvinnor tycker att sexuell samvaro är äckligt och avtändande. Att du orkar!
Senast redigerad av empoisonne 2015-09-23 kl. 08:51.
Citera
2015-09-23, 11:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Med tanke på att det är en affärsuppgörelse, du köper en tjänst, så är det rimligt att du går säljarens krav till mötes. Vill en säljare endast sälja en tjänst under vissa förutsättningar så får du som köpare lov att gilla läget. Eller vända dig till en annan säljare.

I en relation är det givetvis annorlunda. Där vet man varandras gränser. Och framför allt så känner man till varandras hygien. Den stora skillnaden lär dock vara att man i en relation, för det mesta, ligger av kåthet. Man bara kör på och funderar inte så mycket över om underlivet tvättades för en timme sedan, i morse eller igår kväll.

I övrigt beundrar jag din ihärdighet med vilken du gör gällande att kvinnor tycker att sexuell samvaro är äckligt och avtändande. Att du orkar!
Det känns bättre att intala sig att kvinnor ogillar sex irl med män än att de skulle njutit av det så blir den stora saknaden av kvinnligt sällskap lättare också när man vet att ingen man kan tillfredsställa en kvinna sexuellt och absolut ingen som startar som gröngöling,det skulle nog bara bli patetiskt och helt fel.

Att det är endast vid planering av barn ni har verklig nytta av sexet och att man har tur som slipper det ansvaret med barn,att resten av sexlivet är på mannens vilja och om kvinnor har sex så gör dom det enbart för att mannen ska hålla sig lugn?

Kanske man till och med kan gå så långt och säga att sex är en skapelse av mannen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in