2015-09-23, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Småäckligt är bara förnamnet mannen. Du vet ju att alla kvinnor avskyr sex och gör allt för att undvika det. I detta fallet var det ju dock en prostituerad som man ju får anta är ute efter inkomster.
Kvinnor vet väl om att vi män är dumma nog att betala för sex.
Vetskapen om att eskorter säger sig älska sex och har det som en hobby vid sidan av sitt riktiga liv är ett PR-trick som jag nyss blivit påmind om.
Citera
2015-09-23, 12:22
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunstable
Det känns bättre att intala sig att kvinnor ogillar sex irl med män än att de skulle njutit av det så blir den stora saknaden av kvinnligt sällskap lättare också när man vet att ingen man kan tillfredsställa en kvinna sexuellt och absolut ingen som startar som gröngöling,det skulle nog bara bli patetiskt och helt fel.

Att det är endast vid planering av barn ni har verklig nytta av sexet och att man har tur som slipper det ansvaret med barn,att resten av sexlivet är på mannens vilja och om kvinnor har sex så gör dom det enbart för att mannen ska hålla sig lugn?

Kanske man till och med kan gå så långt och säga att sex är en skapelse av mannen?

Du kan ju intala dig att det är på det viset om det gör ditt liv enklare. Eller kanske att det är något Satan hittat på för att fresta människan.
Citera
2015-09-23, 13:34
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Kvinnor vet väl om att vi män är dumma nog att betala för sex.
Vetskapen om att eskorter säger sig älska sex och har det som en hobby vid sidan av sitt riktiga liv är ett PR-trick som jag nyss blivit påmind om.

Fast enligt ditt mattesxempel ovan kunde ju den protituerade aldrig ha sex pga 4 veckors uppehåll efter varje menstruation. Då blir det inga jobb alls.

Kan man ens sägas vara prostituerad då?
Citera
2015-09-23, 16:13
Medlem
Citat:
3-4 veckor skrev hon.
Kanske kvinnor tjejer sig trötta och ont i huvudet efteråt på grund av järnbrist kanske.
Jag träffade henne aldrig i alla fall.

Blir knäsvag av blodprov.

T o m hororna i din värld avskyr sex och skyller på mens och huvudvärk för att slippa. Se det positivt, det bekräftar din tes, du kan slappna av igen och syssla med annat.
Citera
2015-09-23, 17:10
Medlem
Citat:
Det känns bättre att intala sig att kvinnor ogillar sex irl med män än att de skulle njutit av det så blir den stora saknaden av kvinnligt sällskap lättare också när man vet att ingen man kan tillfredsställa en kvinna sexuellt och absolut ingen som startar som gröngöling,det skulle nog bara bli patetiskt och helt fel.

Att det är endast vid planering av barn ni har verklig nytta av sexet och att man har tur som slipper det ansvaret med barn,att resten av sexlivet är på mannens vilja och om kvinnor har sex så gör dom det enbart för att mannen ska hålla sig lugn?

Kanske man till och med kan gå så långt och säga att sex är en skapelse av mannen?

Ledsen att förstöra din drömbild av sex men jo även en man som är oskuld kan tillfredsställa kvinnor.
Vill inte ha barn, aldrig velat men ändå vill jag ligga, och oftare än de flesta killar jag varit med. Snarare så att de ibland fått ligga för att jag ska hålla mig lugn.
Citera
2015-09-25, 12:40
Medlem
Somehow-somewheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apjävel
T o m hororna i din värld avskyr sex och skyller på mens och huvudvärk för att slippa. Se det positivt, det bekräftar din tes, du kan slappna av igen och syssla med annat.

Vad har du träffat på för kvinnor egentligen? De flesta kvinnor tycker om sex precis som de flesta män. Eller är det kanske just dig de inte vill ha sex med?
Citera
2015-09-25, 12:45
Medlem
Somehow-somewheres avatar
Jag vill inte ha sex vid mens. Det känns ofräscht. Men käkar p-piller som gör att jag aldrig har mens så jag behöver inte bekymra mig över det. Skitbra! Bästa "uppfinningen" sedan telefonen... Haha
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in