2015-09-20, 21:52
Medlem
Jag har blivit avstängd från dejtingsajten happypancake.
Försökt skapa ett nytt konto men det går inte för dom ip-loggar på något sätt och kör med canvas 5 insamling såg jag.

Försökte då skapa konto med TOR och få dynamisk IP men när dom granskar mitt nickname så stänger administatören av kontot varje gång! Jag fattar inte hur dom kan märka med thor att man inte är en giltig person, varit avstängd tidigare eller inte kan skapa ett konto.

Någon som vet vad dom kör för tekniker och hur man kan komma runt det här och skapa nytt konto eller flera konton och leka med?

Edit: Nu såg jag att sajten happypancake försöker köra något cross site scripting XSS (tor varnade)

Jag överväger att beställa dynamisk Ip från min ISP men jag vet inte om det funkar heller...
Senast redigerad av RabiesPingvin 2015-09-20 kl. 22:13.
Citera
2015-09-20, 22:06
Medlem
RDM90s avatar
Gå till stadsbiblioteket och gör nytt konto med nytt mejl, ny adress, nytt namn och ev ett påhittat nummer. Kanske?
Citera
2015-09-20, 22:22
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Gå till stadsbiblioteket och gör nytt konto med nytt mejl, ny adress, nytt namn och ev ett påhittat nummer. Kanske?
+ proxy hemmavid.
Citera
2015-09-20, 23:04
Medlem
Fanns det någon anledning till varför du blev anstängd..?
Citera
2015-09-21, 08:13
Medlem
Aspackad-huggorms avatar
Skaffa OVPN, sedan registrerar du ett konto som inte har något att göra med ditt gamla (dvs inte liknande nick eller samma pass), sedan är det bara att trolla på
Citera
2015-09-21, 08:53
Medlem
ArischManns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RabiesPingvin
Jag överväger att beställa dynamisk Ip från min ISP men jag vet inte om det funkar heller...
Vad är det du gör som är så kul att du är villig att betala en slant för att fortsätta med, är nog det flesta av oss här undrar..
Citera
2015-09-21, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aspackad-huggorm
Skaffa OVPN, sedan registrerar du ett konto som inte har något att göra med ditt gamla (dvs inte liknande nick eller samma pass), sedan är det bara att trolla på

Coolt, hur och var fixar jag det?

Citat:
Ursprungligen postat av arischman
Vad är det du gör som är så kul att du är villig att betala en slant för att fortsätta med, är nog det flesta av oss här undrar..

Det krävs inte mycket att bli avstängd på HP. Minsta lilla kritik eller fräckhet riskerar man få varningar. En satans feministsida som sitter håller tjejer om ryggen som resten av samhället.
Jag vill dejta förfan,pöka och inte sitta avstängd.
Hurså och vad har det med diskussionen att göra?
Citera
2015-09-21, 19:39
Bannlyst
Citat:
Coolt, hur och var fixar jag det?

Det krävs inte mycket att bli avstängd på HP. Minsta lilla kritik eller fräckhet riskerar man få varningar. En satans feministsida som sitter håller tjejer om ryggen som resten av samhället.
Jag vill dejta förfan,pöka och inte sitta avstängd.
Hurså och vad har det med diskussionen att göra?
ovpn.se
Citera
2015-09-27, 04:17
Medlem
libbens avatar
Logga in på routern, byt macid, regga med nytt gmail konto som inte heter något liknande som ditt gamla.
Citera
2015-09-27, 12:00
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Jag har blivit avstängd från dejtingsajten happypancake.
Försökt skapa ett nytt konto men det går inte för dom ip-loggar på något sätt och kör med canvas 5 insamling såg jag.

Försökte då skapa konto med TOR och få dynamisk IP men när dom granskar mitt nickname så stänger administatören av kontot varje gång! Jag fattar inte hur dom kan märka med thor att man inte är en giltig person, varit avstängd tidigare eller inte kan skapa ett konto.

Någon som vet vad dom kör för tekniker och hur man kan komma runt det här och skapa nytt konto eller flera konton och leka med?

Edit: Nu såg jag att sajten happypancake försöker köra något cross site scripting XSS (tor varnade)

Troligen lagrar de också kakor i webbläsaren och använder du samma webbläsare utan att först rensa kakor för det nya kontot så ser de direkt vem du är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in