Citat:
Ursprungligen postat av
Cella123
det rör sig inte om sexverksamhet ! som jag kan se har ni spekulerat i detta i samband med thaimassagen som ligger i vårt hus ! den har ingenting att göra med henne , den ligger i källarplan hon bor på vån 1 ! samt heter inte ahlberg eller lindberg utan ett helt annat namn !
Citat:
Ursprungligen postat av
Gromyko-666
Läkaren tog diverse prover mot kända könssjukdomar inkl HIV test på BO.
Och i den aktuella fastigheten i Stockholm som BO bodde i (utan att vara skriven där) finns det en thai massagesalong (förmodad förtäckt bordell). Jag har besökt en del andra thaimassagsalonger och lagt märke till att flickorna oftast bor där (det finns oftast personliga saker där som man inte tar med till jobbet så att säga), och många av dessa flickor stannar oftast olagligt i lokalen efter ett ev. arbetsvisum gått ut. Och HIV är mycket vanligt bland thailändska prostituerade.
Så resten kan du räkna ut själv.
Det finns ju uppenbarligen folk som enligt egen utsaga har betydligt mer koll än vad du har på BO.
Hur vet du att BO inte var skriven på adressen?
Din empiriska undersökning av thaimassagesalonger kanske du ska dela med polisen om du tror att den kan tillföra utredningen något.
Jag har inte påstått att hon
inte är prostituerad, men jag har inte påstått att hon
är det heller. Och såhär långt i utredningen så har vi bara indicier som skulle påstå att hon är det.