Något märkligt med hennes utseende, ser ut som om opererat näsan och har lite botox i läpparna... Men, det hör säkert till.
Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Det språkliga fel som man finner man när skriver ner journalanteckningar från en diktafon är huvudsakligen korrelationsfel. Lätt hänt när man är stressad. Och en helt annan sak att diktera än tala med en person mittemot.
Det är tyvärr en felaktig uppfattning.
Citat:
Trenneborg besitter bevisligen logisk-matematisk -intelligens, men hans sociala intelligens och självkännedom tycks vara väldigt låga.
Kul där.
Citat:
Jag anser inte att bygga en bunker och försöka kidnappa sig en flickvän kan klassas som en korkad sak som en intelligent människa bara råkade göra.
Det är både ointelligent och, i klinisk mening, stört.
Citat:
Det är fortfarande oklart huruvida Isabel besitter någon sorts intelligens överhuvudtaget. När det gäller hennes språkliga intelligens så ifrågasätter jag den. Inte pga att hon säger han istället för honom utan ifall hon hävdar att hon själv skrev boken så är den inte språkligt sätt välskriven.
För att vara någon som försöker rätta semantiska fel, via att skriva i ordbehandlare t.ex., är du inte särklilt begåvad.
Citat:
Om hon däremot lät en spökskrivare härja fritt då borde hon som intelligent person åtminstone läsa igenom boken innan hon godkände den.
Du tror att någon i hennes situation skulle göra det (eskort eller ej)? (Jaja, jag vet vad du är.)