2015-09-19, 22:18
Medlem
https://pbs.twimg.com/media/CO4vI1yWcAA50iC.jpg

är ni helt sjuka i huvudet feminister?

tar ni avstånd ifrån detta dårskap? Ashleigh Ingle är en jubelidiot.

Alltså, förstår att vänsterorienterade rabiata kommunister är lobotomerade- men det måste ändå finnas en del feminister (...eller?) som anser att vissa teorier är trams, dårskap och idioti. ja, som skäms över dessa kvinnor som slänger ut sig sådant här- det är för helvete inte akademiskt.
Senast redigerad av quezen 2015-09-19 kl. 22:22.
Citera
2015-09-19, 22:21
Medlem
micro113s avatar
Det är ju onekligen ett sätt att ta upp utrymme på i alla fall ....
Citera
2015-09-19, 22:28
Medlem
Nu får feministerna väl ändå ge sig, jag trodde att man släppte en brakare för att röven var i trängande behov av ventilering.
Citera
2015-09-19, 22:28
Medlem
WhySoBorings avatar
Citat:
"this in turn contributes to rape culture and women being oppressed"
Det var värst, så varje gång jag fiser i framtiden så bidrar jag med förtrycket mot kvinnor?
Citera
2015-09-19, 22:32
Medlem
Smortins avatar
Kvinnor fiser också; alla fiser, inte bara män.
Senast redigerad av Smortin 2015-09-19 kl. 22:48.
Citera
2015-09-19, 23:07
Medlem
Citat:
"this in turn contributes to rape culture and women being oppressed"
Haha, ibland måste man bara älska genusvetenskapstroende och deras fullständigt sinnessjuka och helt ologiska slutsatser.
Citera
2015-09-19, 23:08
Medlem
upperkatts avatar
Det är idiotiskt att kalla sig själv offer i den situationen, det flyttar fokus från de riktiga offren, de som faktiskt blivit våldtagna exempelvis.
Citera
2015-09-19, 23:39
Medlem
Glauciuss avatar
#FartRape, ännu ett sett för dessa vita heterosexuella män att fortsätta förtrycka kvinnor på.

Citat:
“By farting louder the man is using passive aggressive violence to position himself as dominant, this intimidates the woman to subconsciously not release as much flatulence and thus the woman fearing for her safety doesn’t fart as loud as a sign of submissiveness, this in turn contributes to rape culture and women being oppressed.”

Guthrie’s twitter hash tag #FartRape has started to trend as women are taking control of their own bodies by naming and shaming men guilty of fart rape. Guthrie hopes the guilty men will be identified and then their workplace will be called up and their employer will be notified the type of person they are harboring in the workplace.

But Ingle argues that it simply isn’t enough, “Don’t tell women to fart louder tell men not to fart so loud” This is clear victim blaming and government should pass laws to make male farts above a certain decibel illegal to make human flatulence equal and not discriminate against women.
Kvinnan vill att det ska lagföras till hur högt man (ursäkta, jag menar givetvis en) får fisa. Verkar som att hon inte har stött på att tjejer också kan fisa högt.
Senast redigerad av Glaucius 2015-09-19 kl. 23:43.
Citera
2015-09-20, 01:37
Medlem
Finns det något original att se eller har du bara den bilden? Jag har otroligt svårt att tro på detta, faktiskt. Undrar om det inte är någon som skojar lite med antifeministernas nerver. Det är ju så fantastiskt lätt att få napp med sånt här och sen sprider det sig som en löpeld.

Men rent allmänt förstår jag inte varför alla feminister ska stå till svars för vad någon feminist man aldrig har hört talas om, någonstans i världen, säger. Lika lite som jag tycker att du ska stå till svars för att en tokdåre skrev att han ville skära halsen av mig, bara för att du också är anti feminismen.

Nej, jag är inte sjuk i huvudet. Och inte du heller, tror jag.
Citera
2015-09-20, 01:40
Medlem
lirareflashbacks avatar
Ja dessa feminister.....
Snart far val killar inte odla skagg heller for det ar kvinno-fortryck.
Sinnessjukt.
Citera
2015-09-20, 02:42
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smortin
Kvinnor fiser också; alla fiser, inte bara män.

Jag har levt ihop med min kvinna i nästan 8 år nu och hittills har jag aldrig märkt att hon skulle fisa. Jag har flera gånger reflekterat över det, för det kan ju inte vara normalt...?

Andra kvinnor jag har levt med har definitivt fisit.
Citera
2015-09-20, 07:21
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smortin
54761253]Kvinnor fiser också; alla fiser, inte bara män.

Äru dum eller!? Kvinnor fiser ell'a inte!?
Kvinnor bajsar bara, men då luktar det inte så där otrevligt bajsigt som när vi män bajsar utan det luktar antingen hallon eller jordgubb!

Oavsett så var det ett ovanligt korkat uttalande även för att komma från en feminist! Vi män är konstruerade så att det bildas gaser som måste komma ut så det är "IQ binnikemask" på henni!
Senast redigerad av _Dante_ 2015-09-20 kl. 07:40.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in