2015-09-20, 08:46
  #13
Medlem
Zaedrewss avatar
Det var något nytt! En kvinna som fiser! Trodde inte det fanns några sådana.
Citera
2015-09-20, 11:50
  #14
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Brakskitarna kan lika väl var ömsinta homosexlockanden...
Det gör författarinnan till den värsta sortens homofob.

Att hon vill ha kontroll över mäns kroppar/kroppsbehov, säger mer om henne än män som hon vill kriticera.

Skulle man vända det hon säger... Är varje kvinnas fis en orätt gjord mot män.
Då blir det kanske dags att lägga kontratryck mot kvinnlig flatulens.
__________________
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2015-09-20 kl. 11:58.
Citera
2015-09-20, 12:10
  #15
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lirareflashback
Ja dessa feminister.....
Snart far val killar inte odla skagg heller for det ar kvinno-fortryck.
Sinnessjukt.

Vissa kvinnor/flator avskyr fria stiliga och lagomt fåfänga män.
Eftersom de är så stereotypa, rekomenderar jag att använda deras stereotypa "triggers" och låta deras eget hat konsumera dem. Mycket kul att ha användning av deras egen så kallade "vetenskap".
Citera
2015-09-20, 14:37
  #16
Medlem
upperkatts avatar
Jag tror dock att det finns sådana personer, men det kan man ju säga om allt. På mitt gym exempelvis är det en snubbe som ALLTID harklar sig hela tiden väldigt högt, och antingen har han någon sjukdom eller (mer sannolikhet) vill han visa hur 'stor och stark' han är.
Citera
2015-09-20, 15:06
  #17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upperkatt
Jag tror dock att det finns sådana personer, men det kan man ju säga om allt. På mitt gym exempelvis är det en snubbe som ALLTID harklar sig hela tiden väldigt högt, och antingen har han någon sjukdom eller (mer sannolikhet) vill han visa hur 'stor och stark' han är.
På vilket sätt skulle han "visa sig stor och stark" genom att harkla?

Att han harklar talar väl snarare för att han vill/behöver rensa luftvägarna för att inte hindra syreupptaget .. det extra som dessutom behövs om han skall ta i ordentligt....
Citera
2015-09-20, 15:23
  #18
Medlem
olasvenssons avatar
5 timmar efter man har ätit så fisar man, man som kvinna.
Citera
2015-09-20, 15:26
  #19
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
På vilket sätt skulle han "visa sig stor och stark" genom att harkla?

Att han harklar talar väl snarare för att han vill/behöver rensa luftvägarna för att inte hindra syreupptaget .. det extra som dessutom behövs om han skall ta i ordentligt....
Är det så enkelt? Jag tycker han gör det för mycket i det syftet, även så ropar han en del när han inte lyfter och släpper vikten helt i sista repetitionen. Men visst, jag säger inte att din förklaring inte stämmer. Det ser åtminstone ut som hans beteende är för att visa att han är en alfahanne.
"Vad du tror om en person säger ofta mer om dig själv än personen i fråga" stämmer också i och för sig.
Citera
2015-09-20, 15:33
  #20
Medlem
onnyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Finns det något original att se eller har du bara den bilden?

Bästa jag kunde hitta.

https://thewaterpipe.wordpress.com/2013/12/22/can-a-fart-be-misogynist/
Citera
2015-09-20, 16:37
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onnyt
Bästa jag kunde hitta.

https://thewaterpipe.wordpress.com/2013/12/22/can-a-fart-be-misogynist/

Tack! Men hm ... Detta spädde bara på mina misstankar om att det hela kan vara ett påhitt, dessvärre. Sk "top feminists" med diverse höga akademiska titlar skulle alltså ha samlats till en konferens om huruvida fjärtar kan vara sexistiska, där somliga argumenterar för att kvinnor ska uppmanas att fjärta högre i jämställdhetens namn och andra för att män istället ska uppmanas att fjärta lägre?

Jag tror inte att jag sväljer den här tuggan så lätt, faktiskt. Det luktar lite illa om alltihop. (Höhö.)
Citera
2015-09-20, 16:55
  #22
Medlem
Men det här måste väl ändå vara ett skämt?

Nej men seriöst, jag är kvinna och jag släpper också brakare ibland. Innebär det att jag visar upp dominans över t.ex min sambo?
Citera
2015-09-20, 22:20
  #23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upperkatt
Är det så enkelt? Jag tycker han gör det för mycket i det syftet, även så ropar han en del när han inte lyfter och släpper vikten helt i sista repetitionen. Men visst, jag säger inte att din förklaring inte stämmer. Det ser åtminstone ut som hans beteende är för att visa att han är en alfahanne.
"Vad du tror om en person säger ofta mer om dig själv än personen i fråga" stämmer också i och för sig.

Jag kan givetvis inte prata för just honom - men min morbror som var tyngdlyftare (tävlade i elit) lät rätt mycket - enligt honom fyllde skrik och frustande två funktioner -- öka adrenalin påslaget och öka syreupptaget ..

Det lät en hel del både på tävling och träning kan jag säga...

Att de skriker/låter emellan handlar ofta om att jobba upp just adrenalinet ...
Citera
2015-09-20, 22:23
  #24
Medlem
Våldtäktsliknelsen är ju gravt störd.
Men visst finns drt en slags barnslig grabbighetshävd i ljudliga fisar. Nog kan det vara ett mdel för att hävda sig i viss mening
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in