2015-09-19, 18:39
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
De fyra anhållna killarna är 4 unga pundare.
2 av dom var även inblandade i ett bortförande av en yngre tjej i Söderhamn som dom drogade förut.

Robert Åström heter den ena misslyckade tjockisen.
Vem är den fjärde? I tråden har vi skrivit, Viktor, Robert och Andreas.
Citera
2015-09-19, 18:42
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
2 av dom var även inblandade i ett bortförande av en yngre tjej i Söderhamn som dom drogade förut.

(FB) 25-årig kvinna bortrövad i Söderhamn?
Citera
2015-09-19, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Med tanke på var det hände låter det väl mer som ett fylleslagsmål som spårade ur,
två krogar alldeles runt hörnet liksom..

De inblandade är ju väldigt unga, låter inte troligt att det är ett "fylleslagsmål"
Citera
2015-09-19, 18:47
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebal154
De inblandade är ju väldigt unga, låter inte troligt att det är ett "fylleslagsmål"
Folk uppe i norr super rejält redan vid 14-15 års åldern.
Citera
2015-09-19, 19:03
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:

Vilka droger höll dem på med?
Citera
2015-09-19, 19:08
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Uppe i norr? Är du möjligen en felknullad Stockholmare som tror att allt ovanför Uppsala tillhör Norrland?

Du vet att Gävle och uppåt tillhör Norrland?

On topic. Den fjärde ska enligt rykten vara Al*xand*r Ek*ndahl.

https://www.facebook.com/*lex.ek*nd*hl
Citera
2015-09-19, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Lugn nu. Jag har inte läst en enda kommentar där någon har skrattat eller liknande. Om jag utgår från mig själv försöker jag skriva fakta, tex namn, egna iakttagelser och sedan har jag skrivit vilken påföljd ett mord i Sverige är. Ska hela internet sitta tysta och sopa den här händelsen under mattan? Ska man inte få skriva om mord här i Sverige?

Ja det är tragiskt men det tycker varje normal funtad människa så jag tar för givet att folk vet det, även fast man inte skriver det i tråden.

Jag tycker inte att den här händelsen ska sopas under mattan. Men jag tycker att man ska uttrycka sig med respekt för såväl BO som GM. Det har förekommit brist på respekt för framför allt BO i den här tråden av typen han fick vad han förtjänade. Vad jag kan se har några sådana inlägg tagits bort. Bra, i så fall.
Citera
2015-09-19, 19:13
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Vilka droger höll dem på med?
Söker man på Söderhamn här på forumet ser man att det är många, kanske 10 stycken, som har dött av överdoser i Bnäs/Shamn i år. Drogerna som folk håller på med är enligt många på forumet Spice, cannabis, tjack, GHB och så vidare. Många har dött av en drog som jag inte minns namnet på (har försökt att googla)
Citera
2015-09-19, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av predrift
Det är fel Robert. Andreas är dock rätt.
Självklart försvarar man sin flickvän.Kan inte dom hålla sig till sina menak vinnor slipper dom sätta livet till.Nästan Norrlänningar är inget att leka med.
Citera
2015-09-19, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notnevs
Jag tycker inte att den här händelsen ska sopas under mattan. Men jag tycker att man ska uttrycka sig med respekt för såväl BO som GM. Det har förekommit brist på respekt för framför allt BO i den här tråden av typen han fick vad han förtjänade. Vad jag kan se har några sådana inlägg tagits bort. Bra, i så fall.

Självklqrt utlyser du respekt för GM när det visade sig vara svenskar och inte "kamelryttare" för då jävlar hade helvetet brakat loss
Citera
2015-09-19, 19:35
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Jo, men nu skrev han "uppe i norr", det borde rimligtvis innebära norr om sveriges mittpunkt.
För mig är Gävle och uppåt Norr. Utifrån mitt perspektiv alltså. Men jag vet mycket väl att Sveriges mitt, rent geografiskt, går vid Sundsvall.

Intressant att vi har 4 namn av 9 stycken. Detta mord borde vara ganska lätt att utreda? Lästa att polisen tom var på plats när det hände. Nu gäller det väl att säkra vittnesmål innan dom hinner gadda ihop sig och skylla på varandra.

Sedan undrar jag hur situationen mellan svenskar och invandrare är i Shamn? Ligger det spänningar mellan tex "Fordonare" och invandrare?
Citera
2015-09-19, 19:38
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
För mig är Gävle och uppåt Norr. Utifrån mitt perspektiv alltså. Men jag vet mycket väl att Sveriges mitt, rent geografiskt, går vid Sundsvall.

Intressant att vi har 4 namn av 9 stycken. Detta mord borde vara ganska lätt att utreda? Lästa att polisen tom var på plats när det hände. Nu gäller det väl att säkra vittnesmål innan dom hinner gadda ihop sig och skylla på varandra.

Sedan undrar jag hur situationen mellan svenskar och invandrare är i Shamn? Ligger det spänningar

mellan tex "Fordonare" och invandrare?

Varför skulle det INTE ligga spänningar mellan blattar och svenskar i just Söderhamn?
Varför ska Söderhamn var ett undantag? Självklart är det problem liksom i hela världen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in