2015-09-19, 16:49
Medlem
BaraBiffens avatar
Är det en svensk som är GM så är det första gången på fleeera år som en svensk dödar en invandrare. När hände det senast? Jag kan inte komma på något exempel de senaste 5 åren iaf.
Citera
2015-09-19, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heckles
Hus på Finlandsvägen avspärrat med polistejp.

Otäckt!

Är det finlandsgatan 4 som är tejpad?
Citera
2015-09-19, 17:07
Medlem
Citat:
Jouråklagare vid Åklagarkammaren i Gävle har anhållit åtta ungdomar i åldern 15-20 år. Samtliga är skäligen misstänkta för mord och försök till mord. Ungdomarna är anhållna p.g.a. kollusionsfara,(risk för att en misstänkt undanröjer bevis eller på annat sätt förstör en brottsutredning.)

https://polisen.se/Gavleborg/Aktuell...rap-Soderhamn/
Citera
2015-09-19, 17:07
Medlem
drulmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlaktarnn

Det blir lätt så här när invandrare ser ner på svenskar och tror de är mesar. Då vill de sätta dit dem extra, och ja i 9 fall av 10 så drar sig Svensken undan.
Men nu blev det fel svenne att ge sig på. Förstår att folk, speciellt svenskar går runt med vapen nu på grund av det ökade våldet.

Japp. Kan sätta ganska så mycket på att blatten försökte trycka ned svensken och sedan ragga på hans brud.

Precis som du säger så brukar svensken tyvärr dra sig undan. Denna kille verkar dock inte ha varit någon mes, som tur var.

Svensken måste sluta dra sig undan och sätta dessa svartskallar på plats.
Citera
2015-09-19, 17:16
Medlem
Wajis avatar
Ingen som har mer info om vad och varför? Var BO kurd eller syrian?
Citera
2015-09-19, 17:17
Medlem
BigFuckingAls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Ingen som har mer info om vad och varför? Var BO kurd eller syrian?
Syrier var han, står tidigare i tråden
Citera
2015-09-19, 17:21
Medlem
youknowwhys avatar
Seriöst, i en liten håla som Söderhamn borde väl någon kunna kläcka ur sig vilka dom häktade är?
Citera
2015-09-19, 17:39
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Är det en svensk som är GM så är det första gången på fleeera år som en svensk dödar en invandrare. När hände det senast? Jag kan inte komma på något exempel de senaste 5 åren iaf.
(FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten)
Citera
2015-09-19, 17:40
Medlem
Värst vad lite fakta det är som kommit fram om vad bråket handlade om. Borde ju vara många som var på plats och vet något.
Citera
2015-09-19, 17:41
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
(FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten)
Mats Alm etc. Men jag menade mer en svensk kille som dödar en från MENA på en allmänplats.
Citera
2015-09-19, 17:46
Medlem
Vad jag hört från en säker källa så ska det vara R*b*r* *s*r*m, V*k*or L*w & An*r**s Re*n som sitter anhållna.
Senast redigerad av predrift 2015-09-19 kl. 18:04.
Citera
2015-09-19, 17:52
Medlem
8 mot två, jo det är nog några nationalister som vågat sig fram. Måste säga att jag är förvånad att de vågade, kvinnor och barn brukar väl vara offren annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in