2012-08-30, 22:47
Medlem
argtants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Nja det var knappast därför han tog på sig glasögon eller drar på sig en peruk.

http://www.youtube.com/watch?v=W0jG3G3ErVY

Samantha Fox har ju sagt en hel del intressant i ämnet sexiga sångerskor där hon menar att de som kritiserar det, är mot kvinnor, medan ingen klagade på Elvis höftrullande. Hon såg det som att de som klagade hade problem med att tjejer utrycker sexualitet.
Det är ingen som har kritiserat artisterna i programmet utan själva programmet och på det sätt som det är gjort. Försök att hålla isär begreppen.
Senast redigerad av argtant 2012-08-30 kl. 22:50.
Citera
2012-08-30, 22:52
Medlem
Spy-Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argtant
Tyvärr så tror jag att det var Ola Ström själv som blev till sig av att se henne.
En sak är lite talande när det gäller just Ström och Dunsö. Jag menar, om de hade betett sig det minsta olämpligt mot någon av tjejerna i programmet så skulle det ha kommit fram för länge sedan. Jag menar att man de bjöd på en show som låg rätt i tiden.
Citera
2012-08-30, 23:58
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argtant
Det är ingen som har kritiserat artisterna i programmet utan själva programmet och på det sätt som det är gjort. Försök att hålla isär begreppen.

Du skrev ju rakt ut att du trodde personen Ola Ström blev till sig och inte rollfigurerna. Därav klippet. Samanthas kommentar var mer till för att belysa att en tjej som visas i bikini inte nödvändigtvis är ett offer.
Citera
2012-08-31, 13:55
Medlem
sugarjonas avatar
För det första vill jag berätta om mitt namn på detta forum. En av mina vänner skapade detta konto till mig för ett par år sedan och då valda han namnet "sugarjona" vilket inte har något över huvudet taget att göra med min sexuella läggning, men om något undrar så är jag hetero.

För det andra. Tack för alla fina inlägg om min pappa (Ola) i denna tråd... mkt roligt måste jag säga, och väldigt utflippade kommentarer, länge sedan jag skrattade så mkt.

Om det är någon som undrar hur han verkligen är, och vill ha svar från en säker källa...fråga på så ska jag ge er fakta.

Ni kan även ställa frågor om Per Dunsö, och nej han är inte Jehovas vittne, men hans fru är vilket jag fick reda på förra året. Hon är världens snällaste för övrigt och jag har fortfarande svårt att tro att hon är det.

Jonathan Ström
Citera
2012-08-31, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugarjona
För det första vill jag berätta om mitt namn på detta forum. En av mina vänner skapade detta konto till mig för ett par år sedan och då valda han namnet "sugarjona" vilket inte har något över huvudet taget att göra med min sexuella läggning, men om något undrar så är jag hetero.

För det andra. Tack för alla fina inlägg om min pappa (Ola) i denna tråd... mkt roligt måste jag säga, och väldigt utflippade kommentarer, länge sedan jag skrattade så mkt.

Om det är någon som undrar hur han verkligen är, och vill ha svar från en säker källa...fråga på så ska jag ge er fakta.

Ni kan även ställa frågor om Per Dunsö, och nej han är inte Jehovas vittne, men hans fru är vilket jag fick reda på förra året. Hon är världens snällaste för övrigt och jag har fortfarande svårt att tro att hon är det.

Jonathan Ström

hej jonathan!

såg den något deprimerande men klart sevärda dokumentären om när rolling stones var i malmö nån gång i början på deras karriär. tycker du att bilden som ges av din far i den filmen stämmer överens med verkligheten?

p.s jag antar att det var alla dina medaljer som låg i vitrinskåpet!
Citera
2012-08-31, 17:13
Medlem
sugarjonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
hej jonathan!

såg den något deprimerande men klart sevärda dokumentären om när rolling stones var i malmö nån gång i början på deras karriär. tycker du att bilden som ges av din far i den filmen stämmer överens med verkligheten?

p.s jag antar att det var alla dina medaljer som låg i vitrinskåpet!

Svårt att säga, det var så länge sen jag såg den filmen. Ska kolla på den igen så återkommer jag med ett svar.. o ja det var mina priser i det skåpet
Citera
2012-08-31, 18:35
Medlem
populopiduss avatar
Citat:

Jonathan Ström

Hej!

Såg Ola och Bo Mårtensson sitta och skriva på något på ett café i stan häromdagen, vet du om det jobbas på något nytt material? Umgås för övrigt Ola, Per och Bo mycket privat nu för tiden?

/populopidus
Citera
2012-08-31, 19:39
Medlem
sugarjonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Hej!

Såg Ola och Bo Mårtensson sitta och skriva på något på ett café i stan häromdagen, vet du om det jobbas på något nytt material? Umgås för övrigt Ola, Per och Bo mycket privat nu för tiden?

/populopidus

Bo(skumberg) eller "Mora" som han kallas spelade ju i bandet Gonks tillsammans med pappa och har varit en av hans närmsta vänner sen dess. De umgås fortfarande ganska mkt.

Om de jobbar på något nytt vet jag ej. Jag flyttade hemifrån för 3 månader sen och har inte pratat allt för mkt med pappa på senaste tiden, så jag vet inte...tror dock inte de gör något. Något som kanske skulle kunna hända är väl att pappa skriver en bok, vilket är det han egentligen vill göra, men det tror jag han gör när han gått i pension.

Per bor i Blekinge, så honom träffar han väl ett par gånger om året..
Citera
2012-08-31, 19:46
Medlem
Dexters avatar
Hälsa pappa att det han och och dom gjorde var och är kult!!
Citera
2012-08-31, 19:55
Medlem
ola ström och rolling stones:

http://www.youtube.com/watch?v=zBr4obvgOGM

http://www.youtube.com/watch?v=j9fBe6vg--Y
Citera
2012-08-31, 20:00
Medlem
MaxWalters avatar
Citat:
Bo(skumberg) eller "Mora" som han kallas spelade ju i bandet Gonks tillsammans med pappa och har varit en av hans närmsta vänner sen dess. De umgås fortfarande ganska mkt.

Om de jobbar på något nytt vet jag ej. Jag flyttade hemifrån för 3 månader sen och har inte pratat allt för mkt med pappa på senaste tiden, så jag vet inte...tror dock inte de gör något. Något som kanske skulle kunna hända är väl att pappa skriver en bok, vilket är det han egentligen vill göra, men det tror jag han gör när han gått i pension.

Om pappa kommer att skriva en bok så måste du övertala honom om att berätta allt om Stones besök i Malmö sommaren 1965. Alla små detaljer är av intresse.
Citera
2012-08-31, 20:52
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:

Ola och Per var väl miljöintresserade långt innan det blev inne att vara det, eller har jag missuppfattat något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in