2005-10-27, 14:01
Medlem
mrharakiris avatar
Nån som vet vad ex. solstollarna Ola Ström & Per Dunsö gör nu för tiden?? Har inte sett dom sen TV-Shop reklamen för Doro´s telefonsvarare.Tycker fortfarande att det är oerhört märkligt att SVT lät dom göra en serie riktad till barn & ungdomar som var så uppenbart inriktad på att dom själva skulle få flukta på samantha fox och andra lättklädda damer. Knepigt också att man själv inte märkte det då.....
Citera
2005-10-27, 14:04
Medlem
ajerikssons avatar
Testa & sök i "Vart tog Kajsa Mellgren vägen? (Tråden om bortglömda föredettingar)" för den som söker skall finna...

http://forum.flashback.info/scandina...archid=4896091
Citera
2005-10-27, 14:13
Medlem
mrharakiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajeriksson
Testa & sök i "Vart tog Kajsa Mellgren vägen? (Tråden om bortglömda föredettingar)" för den som söker skall finna...

http://forum.flashback.info/scandina...archid=4896091
Aha dom lever i alla fall.
Borde finnas lite skoj skvaller om dom här herrarna, kan tänka mig att dom försökte sätta på alla damer som var med i solstolarna.
Citera
2005-10-27, 14:53
Medlem
mishimas avatar
Om du vill se en aktuell Ola Ström bör du se filmen Rolling lika a stone av Magnus Gertten.
Citera
2005-10-27, 16:24
Medlem
Ron Jeremys avatar
Jag har druckit pilsner med Ulla-Bella i baren på hotellet Diana Inn i Pattaya.
Citera
2005-10-27, 22:29
Medlem
är inte säker, men jag trooor att per dunsö är jehovas vittne och bor i blekinge
Citera
2005-10-27, 22:35
Medlem
Barschs avatar
Ola Ström skriver krönikor i Malmömagasinet som är totalt nedlusade med sexanspelningar. Att säga att den mannen är gubbsjuk är lika sant som Mona Sahlin är pk och Bosse Ringholm visste om avtalen!
Citera
2005-10-27, 23:19
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barsch
Ola Ström skriver krönikor i Malmömagasinet som är totalt nedlusade med sexanspelningar. Att säga att den mannen är gubbsjuk är lika sant som Mona Sahlin är pk och Bosse Ringholm visste om avtalen!

Då ska du se Gerttens film, Rolling lika a stone, där han spelar en av huvudrollerna, när han nostalgiskt sitter och läser kärleksbreven han fick på 60-talet när han var med i bandet The Gonks. De filmar honom även när han sitter på en uteservering på Lilla torg och tittar på tjejer långt under hans egna ålder.
Citera
2005-10-28, 08:50
Medlem
Barschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Då ska du se Gerttens film, Rolling lika a stone, där han spelar en av huvudrollerna, när han nostalgiskt sitter och läser kärleksbreven han fick på 60-talet när han var med i bandet The Gonks. De filmar honom även när han sitter på en uteservering på Lilla torg och tittar på tjejer långt under hans egna ålder.

Deras filmer om Malmö brukar vara bra, så det blir nog att försöka se denna med!
Citera
2005-10-28, 09:40
Medlem
mrharakiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barsch
Ha ha ha ha klockrent, kan tänka mig att han kör på som på den gamla goda tiden.
Citera
2005-10-28, 15:23
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:

Fy f*n vad j*vla tragiskt det låter. Hur är snubben funtad egentligen? Jag såg något klipp ur den där filmen där han talade om att han minsann var en av de första "långhåriga" i Malmö. Patetiskt. Vilken värld lever han i?

Ibland undrar jag om jag var den ende som hatade Solstollarna även när det sändes första gången. Uppenbar pedo-varning på det där programmet.
Citera
2005-10-28, 16:13
Medlem
Citat:

Skön snubbe, han ska ha credit för att han inte bara flinar med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in