Jaha, då har man lyckats få problem med internet igen. Detta har hänt: Internet fungerade jättefint och jag var jättelyckligt, när jag pratar om internet menar jag webbläsare, msn messenger, dc ja rubbet, och jag var jättelycklig

!
Men nu har följande hänt jag har problem, webbläsaren har börjat strejka och går jävligt slött om ens alls, mest möts man av svaret "Inget svar vid försöket att kontakta xxx.xxxx.xxx" Vilket är fruktansvärt irriterande. Msn messenger koplar ner då och då vilket inte heller är så behagligt. Dock fungerar Dc helt utan bekymmer vilekt fick mig att tänka på spyware. Men efter genomsökningar med såväl pestpatrol, adaware & spybot och radering av vissa så är det fortfarande inte bra. Har kört i såväl normalt som felsäkertläge, även scannat efter virus. Men inget har förbättrats. Vilekt har fått mig att trötta. Någon som har en aning om vad fan det är?
Sitter på ett hemma nätverk med två datorer kan det vara så att dne andra jäveln stjäl bandbredden? Sitter via en router men han har bara 10mbit mot dne medan jag har 100mbit om det nu påverkar. Några tips?
//TheLoser