2015-09-16, 17:13
Medlem
Individer som hyllar nazism, kan lika gärna flytta till Israel och fortsätta sin apartheid-diskriminering där.

Om man är så dåligt påläst att man inte begriper att nazism föddes ur zionism så borde man ta sig ett snack med genuina anti-zionistiska judar.

Sverige är som en liten knähund till Rothschild-Israel.

Gå till biblioteken. Läs böcker. Ta tillbaka makten över era hjärnor.

Nazism är främmande för skandinaver. Ni har blivit mentalt förpestade.

Nej, mängden anhängare är inte en "sanningsvåg": mängden anhängare är enbart en indikation på hur väl hjärntvätten fungerat.

Jag har kontakt med SD-väljare i Skåne. Mindre än en av tio har någonsin studerat historia tillbaka till år 1800. Det är skrämmande.

Likt jesuiter, så arbetar zionister långsiktigt. Gör ett sök på wiki. Läs allt ni kan. Läs på om den judiska kalendern. Varför justerar IMF sina rörelser utifrån denna?

Förhoppningsvis finns medlemmar här som inte bara "är på jobbet" utan verkligen är ute efter sanningen

Många av mina vänner är semiter. Samtidigt är de anti-zionister. Om just du inte förstår hur det är möjligt behöver du börja läsa på.
2015-09-16, 17:44
Avslutad
https://en.wikipedia.org/wiki/Relations_between_Nazi_Germany_and_the_Arab_world

hahaha du är nog dagens foliehatt, akta dig bara för "judeklon" på vägen hem från saxofon skolan.
2015-09-16, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shazzles
https://en.wikipedia.org/wiki/Relations_between_Nazi_Germany_and_the_Arab_world

hahaha du är nog dagens foliehatt, akta dig bara för "judeklon" på vägen hem från saxofon skolan.

Efter andra världskriget spreds nazister till diverse muslimska länder, bl a levde och begravdes Adolf Hitler i Indonesien.

Detta negerar inte att ursprunget var en plan från individer som önskade sig en Israelisk stat.

https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Zionism#Jewish_anti-Zionism
2015-09-16, 18:01
Medlem
Magnet83s avatar
Vad är det som ska diskuteras judetroll? Att "nazism" och "Zionism" (det stavas sionism och har ingen versal) har vissa likheter och att därför är NS-liknande politik fel? Judar äter och andas, betyder det att européer ska sluta upp med det också?
2015-09-16, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Vad är det som ska diskuteras judetroll? Att "nazism" och "Zionism" (det stavas sionism och har ingen versal) har vissa likheter och att därför är NS-liknande politik fel? Judar äter och andas, betyder det att européer ska sluta upp med det också?

Diskussionen gäller att:

Nazister har gått i en Zionistisk fälla.

Eller för att blidka dina ömma ögon "sionistisk". Hoppas du inte behöver ögondroppar eller solglasögon.

Män nuförtiden är svaga småflickor, deras ögon svider av en bokstav som inte passar in, förlåt, förlåt, förlåt...
2015-09-16, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
"judetroll?"

Hm. Intressant.

Är du född 1983?

Jag brukar äta sådana som du till frukost.

Vill du veta vart jag kommer från? Hur långt tillbaka? Duger år 901? Min släkt spred sig till Island långt innan svenskarna var påtänkta av ryssarna. Vi kan gå tillbaks till 704 om du vill men då har jag inget DNA att visa upp, enbart dokument.
2015-09-16, 19:05
Moderator
MrFishboys avatar
(FB) Finns det en ideologisk koppling mellan nazismen och sionismen?

Hänglås

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in