Totalt oprofesionella.
Träffade regionchefen som vid första mötet verkade jätteintresserad av mig som kandidat till en tjänst de hade fått som uppdrag, hade jättebra dialog och skulle höras igen kort därefter.
När jag inte hade hört ifrån de och jag gärna ville ha tjänsten ringde jag till henne, varpå hon sa hon hade fått jättebra bild av mig och att hon hade mycket att göra, men skulle höra av sig senare.
Det gick ytterligare en vecka, och då skickade jag en e-post varpå hon svarade och lovade att höra av sig.
Sedan gick det två veckor och jag ringde upp på nytt, hon visste då inte ens vem hon pratade med och ville avfärda mitt samtal med "tjänsten är tillsatt". Bad henne då att direkt ta bort mig från deras databas då jag inte varit med om mer oseriös rekrytering.
Fick senare mail där hon bad om ursäkt för att min ansökan hade fallit mellan stolarna, förklarade sedan att hon ansåg att jag passade mer till andra tjänster och ville gärna ha mig kvar som kandidat (som sagt, hon kom inte ens ihåg mig, ändå påstod hon att hon ville erbjuda mig annat!!!!

). Yeah Sure....
Jag vill varna för detta totalt oseriösa bolag, när regionchefen beter sig så (och hon ska gå i bräschen för hela bolaget) är det varningssignaler för mig.
Ser ni ett jobb ni vill ha, men de står som rekryteringsansvarig rekomenderar jag att ta kontakt med bolaget direkt istället för att ta det via Salesonly.