2015-09-16, 15:25
Medlem
Hej, jag har har tre affischer här hemma. Affischerna är lite skrynkliga. Två av de med Michael Jackson, och den tredje har en autograf av en bekant person som bla. var med i Melodifestivalen. Jag försöker sälja så mycket som möjligt eftersom jag bara vill bli av med allting! - är det värt att annonsera de här tre affischerna? Kommer någon att köpa de?

Jag tänkte annonsera på nätet, eller är det kanske bättre att sälja de på loppis?
Citera
2015-09-16, 15:31
Medlem
Fûrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wohoo257
Hej, jag har har tre affischer här hemma. Affischerna är lite skrynkliga. Två av de med Michael Jackson, och den tredje har en autograf av en bekant person som bla. var med i Melodifestivalen. Jag försöker sälja så mycket som möjligt eftersom jag bara vill bli av med allting! - är det värt att annonsera de här tre affischerna? Kommer någon att köpa de?

Jag tänkte annonsera på nätet, eller är det kanske bättre att sälja de på loppis?

Det finns ju alltid någon som vill köpa vad fan som helst. Lägg ut på tradera för en billig peng så får du sålt det ska du se. Nog större chans där än ett loppis.
Citera
2015-09-16, 18:55
Medlem
SweetAsss avatar
Hade det inte varit för att jag är så kräsen då det gäller MJ prylar så hade jag köpt postern direkt. Men ja, lägg ut på tradera för några kr. Alltid är det nån som vill köpa. Menar inte att jag tänkt köpa härigenom.
Citera
2015-09-16, 19:11
Medlem
gniff754s avatar
Beroende på vad de är för affischer kan de vara allt från värdelösa till tämligen värdefulla. Är det originalaffischer feån någon turné lär de vara värda en del, är det affischer köpte på en lokal stormarknad är de nog rätt värdelösa. Är nog lättast att sälja dem på Tradera.
Citera
2015-09-16, 20:00
Medlem
Aspackad-huggorms avatar
Du kan ju annonsera gratis på diverse Facebook-sidor. Då slipper du betala annonsavgift på Blocket i alla fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in