2005-10-28, 13:42
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkongståarn
Lite OT, men vist var väl Bengt Grives färgliknelser det bästa som funnits?
Ljussvart, Biscayabuktsblå och sängkammarrosa.
"Mörkvitt". Det lustiga är att jag förstod vad han menade med det.
Citera
2005-10-28, 16:14
Medlem
sceptics avatar
"Den här matjorden är så fet att man nästan skäms" - ståendes på knä med händerna nedkörda i en nylagd rabatt.
Citera
2005-11-03, 11:37
Medlem
ct_s avatar
Och så var denna tråden på buzz: http://buzz.bazooka.se/Redir.aspx?ID=21349
Citera
2005-11-03, 11:38
Medlem
ögongodis 1

ögongodis 2
Citera
2005-11-03, 12:01
Medlem
rick-ransoms avatar
Det är fashinerande vad många som lägger energi på att störa sig på någon bara för att denna inte sitter och dricker öl i nätbrynja.....

Personligen tycker jag Ernst gjorde ett bra jobb som programledare av Sommartorpet. Att han använder språket målande är trevligt, vissa uttryck är självfallet lite over the top, men ärligt om man fick sina egna uttalanden uppspelade för svenska folket så skulle säkert fler grodor slippa med...

Gör något konstruktivt istället för att sitta och reta sig på Ernst!
Citera
2005-11-03, 12:30
Medlem
mummas avatar
Men synd att inte någon kan sampla ljuden från de avsnitten han säger de citaten. Skulle vara guld värt
Citera
2005-11-03, 12:35
Bannlyst
Hehe Dennos inlägg på första platsen idag

http://buzz.bazooka.se/
Citera
2005-11-03, 13:07
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rick-ransom
Det är fashinerande vad många som lägger energi på att störa sig på någon bara för att denna inte sitter och dricker öl i nätbrynja.....

Personligen tycker jag Ernst gjorde ett bra jobb som programledare av Sommartorpet. Att han använder språket målande är trevligt, vissa uttryck är självfallet lite over the top, men ärligt om man fick sina egna uttalanden uppspelade för svenska folket så skulle säkert fler grodor slippa med...

Gör något konstruktivt istället för att sitta och reta sig på Ernst!
Det är fascinerande att se någon som lägger energi på att störa sig på någon som Denno bara för att han har en uppenbar känsla för humor och förgyller den känsla för Ernst många har.

Personligen tycker jag Denno gjorde ett bra jobb när han vädrar dessa fantastiska citat. Ett inlägg som ditt tillför inget i forumet humor, antagligen beroende på att du är Ernsts mamma eller har fått ditt sinne för humor kirurgiskt ektomerat.
Att svenska folket skulle få dina uttalanden uppspelade förefaller inte omöjligt, då du har en air av socialdemokratisk kommunalpolitiker över dig.

Gå nu och gör något konstruktivt.
Citera
2005-11-03, 13:09
Medlem
BalleKalles avatar
Fan Denno!
Du är ju nästan en idol nu!
Citera
2005-11-03, 14:52
Medlem
pentrys avatar
Hehe, han har alltid kännts som en småflummare och att få sådana här klockrena citat serverad av mysernst gör att man funderar på att ändra i signaturen. När ernst vill slamma är ju helt genial!
Citera
2005-11-03, 16:15
Bannlyst
Hahaha!

8: Jag är nog den som gett plexiglaset ett ansikte.

Vilken idiot! Bäst!
Citera
2005-11-03, 18:10
Moderator
Humbugs avatar
Lite insiderinfo: På Tv4 kallar man Ernst för "Bög-Ernst"
(Källan är en känd tv4profil)

Apropå det: http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/ah_kara_nan.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto