2005-11-03, 18:56
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rick-ransom
Det är fashinerande vad många som lägger energi på att störa sig på någon bara för att denna inte sitter och dricker öl i nätbrynja.....

Det krävs försvinnande lite energi för att känna äcklel över Bög-Ernst, oroa dig inte. Vad som är fascinerande är att du känner behov av att anmärka på detta när du inte ens kan stava. Varför lägger DU energi på att försvara denna riksbög? Han är en kväljningsframkallande sillmjölkshomofil som får en att rysa av obehag, så är det bara. Nu mår jag så illa att jag måste stänga den här fliken. Hej.
Citera
2005-11-03, 19:44
Medlem
fnuskes avatar
Säga vad man vill han är iallafal lite orginell i den hårda konkurrensen bland hemfixarna. Hellre en Ernst än Martin Timell och hans mongoloida son iallafall.
Citera
2005-11-03, 20:53
Medlem
rick-ransoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Det är fascinerande att se någon som lägger energi på att störa sig på någon som Denno bara för att han har en uppenbar känsla för humor och förgyller den känsla för Ernst många har.

Personligen tycker jag Denno gjorde ett bra jobb när han vädrar dessa fantastiska citat. Ett inlägg som ditt tillför inget i forumet humor, antagligen beroende på att du är Ernsts mamma eller har fått ditt sinne för humor kirurgiskt ektomerat.
Att svenska folket skulle få dina uttalanden uppspelade förefaller inte omöjligt, då du har en air av socialdemokratisk kommunalpolitiker över dig.

Gå nu och gör något konstruktivt.

Det var knappast Denno jag kommenterade utan alla "medjamsare" som per automatik dyker upp i varje tråd som denna...
Citera
2005-11-03, 20:57
Medlem
rick-ransoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Det krävs försvinnande lite energi för att känna äcklel över Bög-Ernst, oroa dig inte. Vad som är fascinerande är att du känner behov av att anmärka på detta när du inte ens kan stava. Varför lägger DU energi på att försvara denna riksbög? Han är en kväljningsframkallande sillmjölkshomofil som får en att rysa av obehag, så är det bara. Nu mår jag så illa att jag måste stänga den här fliken. Hej.

Varför känna behov av att känna äckel över huvud taget?
Och nu mår du dessutom illa, jag föreslär att du uppsöker en doktor. (Troligen en gynekolog... )
Citera
2005-11-03, 21:08
Medlem
han skulle nog som sagt kunna ta över efter weise på svt
Citera
2005-11-03, 21:37
Medlem
Crookens avatar
"Jag föredrar att arbeta barfota, för man kommer så nära materialen"
Nåt sånt sa väl den gode Ernst i någon av dom första säsongerna av "Torpet"?
Citera
2005-11-03, 22:14
Medlem
NoTruces avatar
Ernst är Sveriges svar på Dr. Phil, men jag skulle nog hellre knulla Ernst ...
Citera
2005-11-04, 00:01
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rick-ransom
Varför känna behov av att känna äckel över huvud taget?

Varför överhuvudtaget känna behov av att undra varför man känner behov av att känna äckel?
Citera
2005-11-04, 00:06
Medlem
rick-ransoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Varför överhuvudtaget känna behov av att undra varför man känner behov av att känna äckel?

I denna fråga håller jag med föregående talare!
Citera
2005-11-04, 08:23
Medlem
Dennos avatar
Ernst vi saknar dig!

Jag kom precis på en till som jag diock inte minns helt klart. Kanske någon kommer ihåg den..

Något såhär: Jag satt igår och läste några gammla kärleksbrev som jag hittat på vinden...

Det ena leder till det andra och jag tror det slutar med att han kommer på en färg för en vägg efter ett tag...
Citera
2005-11-04, 10:25
Medlem
kakburkens avatar
Grattis Denno!!!!!/ Kan mod i humor sammanföra denna med orginaltråden?:D

Jag vet att detta är fullständigt off topic i bygga och bo men jag vet att det är här Denno mest håller till.

Kolla in www.buzz.bazooka.se och njut av att FB listas där och vad bättre är, Dennos tråd om Ernst " sommartorpet " med ett efternamn som jag inte tänker ge mig på att stava. Många upptummar blev det. Grattis Denno!

För övrigt är det nog inte off topic iaf, Ernst håller ju på att snickra och dona så vilket forum kan passa bättre än detta?

Lade till ett .se så fungerar din adress./ Denno
Citera
2005-11-04, 10:49
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakburken
Jag vet att detta är fullständigt off topic i bygga och bo men jag vet att det är här Denno mest håller till.

Kolla in www.buzz.bazooka.se och njut av att FB listas där och vad bättre är, Dennos tråd om Ernst " sommartorpet " med ett efternamn som jag inte tänker ge mig på att stava. Många upptummar blev det. Grattis Denno!

För övrigt är det nog inte off topic iaf, Ernst håller ju på att snickra och dona så vilket forum kan passa bättre än detta?

Vafan betyder detta då?

Vad är det för sida?

JA det har ju med hem och hus att göra, Ernst är ju allas våran husguru!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in