2005-10-27, 18:59
Medlem
Bruce Waynes avatar
Kungliga citat av Ernst, ska rama in dom på väggen och verkligen känna in dom. Det blir som ett vattenfall av ord, som får det att brumma i min libbsticka.
Citera
2005-10-27, 19:08
Medlem
skeggys avatar
passar också på att sno en
Citera
2005-10-27, 19:31
Medlem
mollydotts avatar
Ahahaha! Skön kille du är!
Har du gott minne eller har du smyginspelat in Ernst för att kunna samla citat?
Tack för dagens skratt!
Citera
2005-10-27, 20:21
Awaiting Email Confirmation
Jag tycker han är otäck. Det här är fan inte kul.
Citera
2005-10-27, 21:20
Medlem
skeggys avatar
alla andra citat av ernst välkomnas varmt, han har säkert sagt något ännu sjukare.. hörde något om en liknelse mellan hans kuk och ett sjöodjur i somras
Citera
2005-10-27, 21:24
Medlem
lepra_macs avatar
Jag tycker 5:an är klart grymmaste citatet

5: Det här fönstret ger väldigt skön kontakt mellan ute och inne. Det är som om att ute och inne vill varandra någonting.

Hehehe roligt varje gång jag läser det, får en inre bild av att ute och inne står å kaxar sig mot varandra...
Citera
2005-10-27, 21:28
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeggy
alla andra citat av ernst välkomnas varmt, han har säkert sagt något ännu sjukare.. hörde något om en liknelse mellan hans kuk och ett sjöodjur i somras

nu får du tänka till lite och berätta allt!

Edit: jag vill nog inte veta förresten..
Citera
2005-10-27, 22:09
Medlem
skeggys avatar
hörde en bekant berätta något om det i somras. ska ha varit i ett av dom sista avsnitten när han badade i en sjö. kommer inte ihåg de exakta detaljerna,men det var något i stil med " visa sjöodjuret" eller "se ett sjöodjur" som man kunde tolka som att det syftade på hans familjejuveler. tror dock mest det var hans vanliga svammel.
OT: min polare är säker på att mys-ernst röker på, medans jag hävdar att han hade fått kicken för länge sen då plus att det är möjligt att vara sådär utan knark. vad tror ni?
Citera
2005-10-27, 23:25
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeggy
hörde en bekant berätta något om det i somras. ska ha varit i ett av dom sista avsnitten när han badade i en sjö. kommer inte ihåg de exakta detaljerna,men det var något i stil med " visa sjöodjuret" eller "se ett sjöodjur" som man kunde tolka som att det syftade på hans familjejuveler. tror dock mest det var hans vanliga svammel.
OT: min polare är säker på att mys-ernst röker på, medans jag hävdar att han hade fått kicken för länge sen då plus att det är möjligt att vara sådär utan knark. vad tror ni?
Klart att han inte fått sparken eftersom han inte gör det öppet, han röker ju i smyg hemma! Visserligen finns det ju "vanliga" sjuka människor, men de brukar ju ha någon mental störning, och då är det desto större risk att de inte släpps in...
Citera
2005-10-28, 09:38
Medlem
linuxs avatar
Kunde inte låta bli att låna ett citat Ett Ernst citat borde alla ha
Citera
2005-10-28, 09:46
Medlem
Ernst regerar, jag har inte hört bättre liknelser sedan golfkommentatorn Zachrissons gyllene era.
Citera
2005-10-28, 12:28
Medlem
Balkongståarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Ernst regerar, jag har inte hört bättre liknelser sedan golfkommentatorn Zachrissons gyllene era.

Lite OT, men vist var väl Bengt Grives färgliknelser det bästa som funnits?
Ljussvart, Biscayabuktsblå och sängkammarrosa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in