Snake Plissken skrev:
Citat:
Då kastar jag in handduken om hans professur..
Till skillnad från TS kan jag nämligen erkänna när jag har fel.
Det största problemet är inte käbblet om dr. Pierce titel, utan att du antyder att han var en hycklare, att han svek sina principer; du skriver att han hade ungerska fruar och att detta skulle vara märkligt med tanke på att han var "rasist, vit-maktrörelseledare" (som du uttryckte det), men de som är bekanta med hans ideologi vet att detta inte alls är märkligt därför att dr. Pierce betraktade alla europeiska folkslag som vita, inklusive östeuropéer.
Killawife skrev:
Citat:
Angående att judar är inblandade i diverse smutsig handel så stämmer det garanterat, precis som kristna, satanister, islamister, buddhister, scientologer och annat korkat folk.
Allt som jag har sett tyder på att judar är överrepresenterade i dessa vidriga verksamheter.
Citat:
Det är inte deras religion eller ursprung som styr utan snarare deras uppfostran.
Ja, det håller jag med om. Det är deras uppfostran som är ansvarig, och den är judisk. På det här forumet har jag postat mycket material om subversiva judar som ständigt attackerar traditionella västerländska värderingar, och de har rent av erkänt att de gör det för att de är judar. Här har du två exempel:
https://www.flashback.org/sp54680818
https://www.flashback.org/t2511531
JohNils skrev:
Citat:
Hade jag hört honom för fem år sedan hade jag trott att han var galen. Alltför mycket av det han varnade för har dock blivit verklighet efter Irakkriget och finanskraschen.
Ja, det stämmer. Dr. Pierce förutspådde många saker, som till exempel 11 september-attackerna, och han nämnde rent av Osama bin Laden som inte var så känd då:
Citat:
Songs and films may not seem like much against U.S. aircraft carriers and Israeli terror weapons, but this rapidly growing militancy among young Arab intellectuals and artists is very significant. In the past the suicide bombers have been mostly young religious fanatics, poor and uneducated, and they weren't much better at building an effective bomb than the average Ku Kluxer in this country. The new generation of bomb-makers will be brighter, better educated, wealthier, and better connected. Some of them, like Osama bin Laden of the older generation, also may be religious, but the important thing is that the affluent sons and daughters of the corrupt Arab leadership are finding it fashionable now to be nationally conscious, to support the oppressed Palestinians and Iraqis, and to take action against the newly perceived enemies of their people.
I have no specific knowledge of what those actions will be, of course, but I suspect that they will be more sophisticated and more carefully planned and executed than the suicide bombings of the past -- or even the World Trade Center bombing in New York in 1993.