• 1
  • 2
2015-09-12, 16:09
Medlem
FuckedByZappas avatar
Var på mitt första psytrance-rave i helgen. Tog det relativt lugnt med substanserna, och har egentligen inte heller någon direkt tolerans mot något. Körde lite tjack under kvällen, inte mycket utan 0,2g under några timmars tid.

Det räckte gott och väl för att få den där rushen och humöret var på topp. Vid 02-tiden började dock ruset avta något, vilket resulterade i att jag och min vän beslutade oss för att droppa ecstasy (vit domino).

Jag tog enbart 3/4 av min puck, och det är sen det sjuka händer! Ca 20 min efter intag förändras hela mitt synfält, och jag börjar därefter hallucinera. Riktiga jävla hallisar alltså!

Jag har inte tagit LSD eller något liknande förut i mitt liv, men miljön jag befann mig i fick mig att misstänka att någon hade preparerat min öl/vattenflaska med syra. Eller var det bara MDA som frigjordes?

Hallisarna varade under ca 2 h, kom i vågor och trappades ner rätt fort mot slutet. Vad tror ni kan ha hänt???
Citera
2015-09-12, 16:20
Medlem
Har fått ganska sjuka hallisar på E, lysande holografiska tredje ögon som uppenbaras i mitten av folks pannor.
Också fick du väl känna på vad rätt musik kan göra med sinnestillståndet

Har även hört talas om både LSD och meskalin inblandat i ecstacy men osäker på om jag upplevt det själv, LSD brukar ju vara en längre tid.

Nu mår du bra eller?
Citera
2015-09-12, 16:24
Medlem
det var några år sen jag käka E senast..men en sak vet jag.. att på den tiden så fans det så kallade olika exctasy "baser" menat att i varje E så finns det ju MDMA..men det fanns alltid någonting den var blandat med.... typ som Tjack,Hokain,Heroin,Lsd, har även hört talas om att det skulle ha funnits pcp bas ...men dem har jag ej provat.. men däremot har även jag fått grymma hallucinationer på E ett antal ggr...
Citera
2015-09-12, 19:29
Medlem
Mdma:t i ecstasyn omvandlades till MDA = väldigt hallucigent.

Spana in min tripprapport så kan du nog känna igen dig
Citera
2015-09-12, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyschen
det var några år sen jag käka E senast..men en sak vet jag.. att på den tiden så fans det så kallade olika exctasy "baser" menat att i varje E så finns det ju MDMA..men det fanns alltid någonting den var blandat med.... typ som Tjack,Hokain,Heroin,Lsd, har även hört talas om att det skulle ha funnits pcp bas ...men dem har jag ej provat.. men däremot har även jag fått grymma hallucinationer på E ett antal ggr...

Blir alltid lika imponerad när man hör att folk fortfarande bär vidare på hörsägen. ecstasy kan vara blandat med amfetamin, absolut, heroin och LSD kan du bara glömma att det är blandat med. MDMA har hallucinogena egenskaper och hallucinationer kan därför framträda, det är relativt vanligt vid högre doser.
Citera
2015-09-12, 21:16
Medlem
FuckedByZappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDenden
Mdma:t i ecstasyn omvandlades till MDA = väldigt hallucigent.

Spana in min tripprapport så kan du nog känna igen dig

Läste din tripprapport. Sjukt hur det kan bli sådär!

Det som är konstigt är att jag tog så pass lite ecstasy, knappt en hel. Ingen påfyllning what so ever. Läste lite på pillreports, där det framkom att den pucken jag tagit kunde ge hallucinogena effekter.

Kom att tänka på ytterligare en sak. Jag har ju kört E rätt så frekvent nu den senaste tiden (ja jag vet att det e dumt). En gång i veckan under tre veckor för att vara exakt. Kan det vara så att hallisarna förstärktes i och med att "det vanliga" E-ruset inte var så starkt?
Citera
2015-09-12, 21:24
Medlem
TeslaTeslas avatar
MDA. Senaste knappen jag tog såg jag tredje ögon i folks pannor, kändes om att jag svävade samt att jag såg tracking efter rörelser.
Citera
2015-09-12, 21:39
Medlem
FuckedByZappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeslaTesla
MDA. Senaste knappen jag tog såg jag tredje ögon i folks pannor, kändes om att jag svävade samt att jag såg tracking efter rörelser.

Ja, det lutar ju onekligen mot MDA. Är ändå förbryllad eftersom jag tog så lite, medan min polare som tog en och en halv inte fick några hallisar överhuvudtaget.
Citera
2015-09-13, 18:12
Medlem
Folk svarar olika på droger, så är det ^^
Citera
2015-09-15, 00:51
Medlem
Subject9s avatar
Pillrerna kan ha haft MDA ist för MDMA : )
Citera
2015-09-20, 01:20
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedByZappa
Läste din tripprapport. Sjukt hur det kan bli sådär!

Det som är konstigt är att jag tog så pass lite ecstasy, knappt en hel. Ingen påfyllning what so ever. Läste lite på pillreports, där det framkom att den pucken jag tagit kunde ge hallucinogena effekter.

Kom att tänka på ytterligare en sak. Jag har ju kört E rätt så frekvent nu den senaste tiden (ja jag vet att det e dumt). En gång i veckan under tre veckor för att vara exakt. Kan det vara så att hallisarna förstärktes i och med att "det vanliga" E-ruset inte var så starkt?
Jag tror absolut, utan att veta vetenskapligt mer än att själv ha upplevt det, att E kan frambringa hallisar speciellt när du tar flera dagar i rad. Inte läskigt utan ganska kul om du frågar mig.
Citera
2015-09-29, 04:57
Medlem
svampssons avatar
låter som det var riktigt bra md du fick i dig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto