Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-27, 13:22
  #169
Medlem
börsvalps avatar
Miljöpartiska politiker skall tydligen inte granskas när de säger dumma saker på fyllan.
Citera
2016-03-27, 13:25
  #170
Medlem
Mikojans avatar
Vi får ta med i aftonbönen att Filosofen Nisse fortsätter att berika twitter och politiken med sina stolligheter.

Hans näthatande mot fru Uvell är exceptionellt.
Citera
2016-03-27, 13:29
  #171
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
Miljöpartiska politiker skall tydligen inte granskas när de säger dumma saker på fyllan.
Man skulle ju kunna förledas till att tro att det beror på att de ses som förståndshandikappade och därmed avhåller media sig från granskning och kritik. Sanningen är väl tyvärr att de flesta inom etablerad media sympatiserar med Nils Karlsson Pyssling och hans bundsförvanter.
Citera
2016-03-27, 16:49
  #172
Medlem
Den här stjärnan hade jag missat helt men han dök upp i mitt Twitterflöde igår. Miljöpartist med dåligt sinne för alkohol går inte ihop helt enkelt. Tror dock inte han förstår att han bör ha ångest idag; på så låg nivå är han.

Ardavan Khosnood(stavning?) kristen iranier kräver hans avgång i ett blogginlägg. Nog mer att MP:s ledning bör agera kraftigt men det vet dom inte vad betyder.
Citera
2016-03-27, 21:10
  #173
Medlem
Pingvinkokoss avatar
Hoppas han inte får gå pga detta. Nils Karlsson är ingen twittermobbare, har bara ett grovt språk och uttrycker sig slängigt. Det skulle sänka takhöjden om inte en förtroendeval får lacka ur. Riktiga hatare är såna som startar drev, taggar in arbetsgivare och liknande

tillägg: han lämnar twitter, tråkigt även om jag väldigt sällan håller med honom.
Tydligen pga hot.
Citat:
Dagen är här. Kanske kommer tillbaks, men inte på flera månader. Kan inte utsätta mig för det här mer.
__________________
Senast redigerad av Pingvinkokos 2016-03-27 kl. 21:16.
Citera
2016-03-28, 12:12
  #174
Medlem
börsvalps avatar
Vi kommer nog få läsa snyfthistorier om hur näthatet tvingade bort en antirasist från Twitter. Fetto-Nisse lär inte nämnas vid namn då det blir för lätt att avslöja den rövaren.
Citera
2016-03-28, 14:00
  #175
Medlem
börsvalps avatar
Har Fetto-Nisse blivit en sån stor belastning för Mp att de har gett grönt ljus för att han skall nagelfaras av journalister?
http://www.expressen.se/kvallsposten...-efter-tweets/

Kommer vi få se ett erkännande av eventuella alkoholproblem och en "time-out" tro?
Citera
2016-03-28, 16:02
  #176
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvinkokos
Hoppas han inte får gå pga detta. Nils Karlsson är ingen twittermobbare, har bara ett grovt språk och uttrycker sig slängigt. Det skulle sänka takhöjden om inte en förtroendeval får lacka ur. Riktiga hatare är såna som startar drev, taggar in arbetsgivare och liknande

tillägg: han lämnar twitter, tråkigt även om jag väldigt sällan håller med honom.
Tydligen pga hot.

De "hot" han verkar vara av mer nyktra människor i MP som med rätt skäms för honom och fattar att han skrämmer bort seriösa människor.
Citera
2016-03-28, 16:17
  #177
Medlem
glimmandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Nu försöker sig tokstollen på historierevisionism för att kunna behålla offerkoftan och skylla sitt dåliga ölsinne på andra ... Men "filosofen" med dåligt ölsinne går all in med den lättkränktas vrede bara tio minuter senare. Och sedan går han på de tyngre invektiven...

Citat:
Ursprungligen postat av Rebecca Uvell
Ni som tror att han bara råkade skriva en enda korkad sak. En dag sedan.
Citat:
Filosofen
Undrar hur de övertalade Jesus att bära korset. De kan ju knappast ha hotat med döden?

Citat:
Filosofen
För in i helvete, @RebeccaWUvell. För in i helvete.



Fattar ingenting om jag ska vara ärlig. Men roligt är det. Man kan liksom se hur "filosofen" exploderar i sitt inre och bara låter allt forsa ut. Att han är fet och lite grisig till utseendet är liksom pricken öve i:et. Tycker förövrigt att vi har att göra med en trend. Sett fler vänstermuppar som spårat ur fullständigt på twitter. Typ enorm ilska och extremt hat som de kastar ur sig utan något egentligt mål och utan några djupare skäl. Köln och bombdådet i Bryssel verkar få många av dem att implodera under dissonansen mellan ideologi och upplevd verklighet.
Citera
2016-03-28, 16:25
  #178
Medlem
börsvalps avatar
Jag kan riktigt framför mig hur Nils Karlsson hetsäter chips och vräker i sig glas efter glas med vin när han sitter där framför twitter.
Citera
2016-03-28, 16:27
  #179
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
Jag kan riktigt framför mig hur Nils Karlsson hetsäter chips och vräker i sig glas efter glas med vin när han sitter där framför twitter.

Man kan förstå att han har så dålig självkänsla att han måste utropa sig till "filosof", man förstår hur pinsamt detta måste vara för mer nyktra MP:are.
Citera
2016-03-28, 19:22
  #180
Medlem
bergsturks avatar
Äh, Jesus-tweeten var ju helt harmlös. Inte speciellt kul eller fyndig och en liten smula plump, men harmlös.
För övrigt borde alla politiker som någonsin twittrat omedelbart diskvalificeras från alla offentliga tjänster. Sånt jävla skit.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback