• 1
  • 2
2015-09-12, 01:53
Medlem
U22s avatar
Hur ska man reagera? En tjej jag känt i ett tag ska ha 20 års fest nästa helg och alla mina nära vänner och bekanta ska gå, men jag blev aldrig tillfrågad om jag fick komma. Och nej, jag tänker inte börja tjata på henne tills hon säger att jag får komma, utan jag vill att folk ska komma ihåg och fråga mig. Punkt slut.

Hur hanterar man detta? Jag kommer givetvis skita i hennes korkade fest, men jag kommer ändå ha i bakhuvudet att jag inte blev bjuden. Hur hantera?
Citera
2015-09-12, 01:55
Medlem
Adelaides avatar
Vad du ska göra? Skita i det helt enkelt. Hitta på något annat kul att göra, och se till att inte bjuda henne på nån av dina eventuella fester.
Citera
2015-09-12, 01:57
Medlem
vtcs avatar
Surt sa räven. Du skulle kunna förstås kunna fråga henne ifall du får komma.
Citera
2015-09-12, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U22
Hur ska man reagera? En tjej jag känt i ett tag ska ha 20 års fest nästa helg och alla mina nära vänner och bekanta ska gå, men jag blev aldrig tillfrågad om jag fick komma. Och nej, jag tänker inte börja tjata på henne tills hon säger att jag får komma, utan jag vill att folk ska komma ihåg och fråga mig. Punkt slut.

Hur hanterar man detta? Jag kommer givetvis skita i hennes korkade fest, men jag kommer ändå ha i bakhuvudet att jag inte blev bjuden. Hur hantera?
Att ni inte är vänner? alltså är ni vänner eller? Bara behandla henne likadant tilblaka, visa inte att du är sur för då kommer hon vända det emot dig och börja snacka skit om dig till dina vänner! Men var liksom, mer ignorerande, bara som att ni inte var så nära vänner så får du henne ur håret hoppningsvis.
Citera
2015-09-12, 02:01
Medlem
Scrufeys avatar
Well nu kanske hon bara bjöd in sina närmsta vänner fast som du beskrev så passade de väl att bjuda in dig också eftersom du är vän t dem andra också. Hade helt enkelt iggat personen som iggade mig kring inbjudan. Fast hade inte heller visat att jag bryr mig direkt. Visa helt enkelt att det inte påverkade dig ett skit Hoppas det löser sig
Citera
2015-09-12, 02:05
Medlem
U22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sipofa
Att ni inte är vänner? alltså är ni vänner eller? Bara behandla henne likadant tilblaka, visa inte att du är sur för då kommer hon vända det emot dig och börja snacka skit om dig till dina vänner! Men var liksom, mer ignorerande, bara som att ni inte var så nära vänner så får du henne ur håret hoppningsvis.

Vi är bekanta, inte riktigt vänner. Men på en så här speciell fest anser jag att hon hade kunnat bjuda mig, då hon bjöd en massa andra som jag är rätt säker på att hon inte är bästis med.
Citera
2015-09-12, 02:05
Medlem
VelvetReds avatar
Skit i det.

Men glöm inte bort det. Nu vet jag inte hur er relation ser ut, men man "glömmer" inte att bjuda goda vänner på fest hur som helst. Speciellt inte i dessa dagar då man gör massutskick på fejjan eller hur det nu går till.

Hämnd är inget jag förespråkar, men som sagt kom ihåg hur du själv blivit bemött när denna person i sin tur eventuellt ber dig om något i framtiden. Sköt det dock snyggt, du vet vad jag menar.
Citera
2015-09-12, 02:09
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
skit i henne, varför vill du gå på en fest där du inte är önskad? Varför vill du vara vän med någon som inte vill vara vän med dig?
Citera
2015-09-12, 02:20
Medlem
Inte funderat på om hon inte bara glömt/tror att hon redan bjudit dig eller rent av tar för givet att du kommer?

Nu vet jag inte hur alla andra fick sin inbjudan, om det nu inte är öppet för vem som helst att komma, men är det verkligen så jobbigt att fråga om man får komma? Är du ens intresserad av att gå eller kände du dig bara dissad?
Citera
2015-09-12, 02:23
Medlem
RonnyRasks avatar
Sätt dig i buskarna utanför och ring sedan polisen och tipsa om en urspårad ungdomsfest. Säg att du kan svära på att du såg folk röka en holk på altanen t.ex. När festen stängs ner så dyker du upp och bjuder alla på efterfest hemma hos dig istället. Alla förutom bruden som inte bjöd dig.
Citera
2015-09-12, 02:43
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyRask
Sätt dig i buskarna utanför och ring sedan polisen och tipsa om en urspårad ungdomsfest. Säg att du kan svära på att du såg folk röka en holk på altanen t.ex. När festen stängs ner så dyker du upp och bjuder alla på efterfest hemma hos dig istället. Alla förutom bruden som inte bjöd dig.
dubbelpost! Sorry (är lite dålig)
Senast redigerad av Indo 2015-09-12 kl. 02:45.
Citera
2015-09-12, 02:45
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyRask
Bästa jag läst på länge!! Big up RonnyRask!! Riktig player pimp
Må bäst!

Indo Hefner (dom andra halkar efter)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in