Citat:
Ursprungligen postat av
FulElakSak
Demoner, vad är det för nåt egentligen om man ska beskriva mer i detalj? existerar de tror ni? finns det risk att man får kontakt med en demon om man spelar Anden i Glaset?
Vad är skillnaden mellan demon och djävul, vilken är värst?
Härmed beder jag eder alla att svara på alla dessa frågor

Demoner är andar med kraftfulla svarta energier, de har makt över oss människor och styr våran hjärna, personer som har olika beroenden är ofta delvis besätt utav demoner (mörka krafter).
Jag lovar dig att du vill inte ens säga den ondes namn, "the dragon will devour you" den kreaturen har mycket makt över människan som han har fått utav gud, Yeshua (Jesus) säger att när gud planterar ordet (tron) i människan kommer den onde och tar bort det direkt, hans enda mål är att förstöra oss människor enligt mig är han ett program (själ) som är vriden utav gud och följer vissa regler exempelvis han kan inte nå dig direkt om du inte säger hans namn, men om du säger hans namn så är leken över...
Så tänk inte ens på anden i glaset, demoner, eller den onde, jag lovar dig att livet är bättre utan dem men det kan vara så att du är delvis besätt likt många svårt att bli av med dem helt...