2017-02-23, 14:33
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Folk på reddit fick heller ingenting på sin 7 day streak idag.. kul om dom tagit bort det med tanke på att min 7 day streak är imorgon

Ja, jag ser folk rapporterar det på facebook också... Antingen att de tagit bort "garantin" att få items vid 7-day streak eller att man bara kan utnyttja det 1 gång sen försvinner möjligheten.

Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Espeon kan bli bättre än Umbreon va?

Ja det kan man säga, högre CP och attackstats.. Men umbreon har bättre defense (eller åtminstone stamina) jämför Espeons och Umbreons HP te.x.. så Umbreon håller längre i gym men är svårt att få hög placering.
Citera
2017-02-23, 14:42
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Espeon kan bli bättre än Umbreon va?

Japp, mina båda är maxade med hög IV. Espeon CP 2726, Umbreon CP 1860. Däremot är Umbreon rena rama döden för Espeon och övriga Psychic-typer. Slår lätt ut tre-fyra stycken om du dodgar i rätt tid
Citera
2017-02-23, 14:49
Medlem
Etrades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ja, jag ser folk rapporterar det på facebook också... Antingen att de tagit bort "garantin" att få items vid 7-day streak eller att man bara kan utnyttja det 1 gång sen försvinner möjligheten.
Ok intressant. Men Gen2 släpptes ju natten till fredag (svensk tid). Så ingen bör la ha spunnit 2 st 7-day streak än...? Borde ju inte vara möjligt!
Jag spinner min andra 7-day streak på söndag då kommer jag rapportera här..
Citera
2017-02-23, 14:57
Medlem
NirvanAs avatar
Verkar också som de höjt catchraten på Togetic, sett väldigt många nu som postat catches av togetic senaste 2-3 dagarna... Niantic verkar göra ändringar i bakgrunden hela tiden.. smått frustrerande.
Citera
2017-02-23, 16:00
Medlem
Spinnade just min första 7-day streak men inte fan fick jag något special item för det, deppigt!
Citera
2017-02-23, 16:02
Alltså den där jävla Swinub...
Måste ha spawnpoints precis överallt för stöter alltid på dom.

Förstår inte heller riktigt varför. Känns som den ligger i mittenskiktet bland alla tillgängliga pokemons. Krävs ju trots allt 50 coins för evolve och dom är även ganska svårfångade.

Stör mig något in i helvete på dom...
Citera
2017-02-23, 16:08
Medlem
Glorkass avatar
Jag stör mig på Murkrow, den är överallt, är värdelös och går inte ens att evolva.
Citera
2017-02-23, 16:19
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DCEriksson
Alltså den där jävla Swinub...
Måste ha spawnpoints precis överallt för stöter alltid på dom.

Förstår inte heller riktigt varför. Känns som den ligger i mittenskiktet bland alla tillgängliga pokemons. Krävs ju trots allt 50 coins för evolve och dom är även ganska svårfångade.

Stör mig något in i helvete på dom...
Jag kommer gilla dom ett tag till eftersom jag snart har guldice-medaljen pga dom, hade typ 100st innan gen2 släpptes nu har jag bara 24st kvar till gold... alltid nåt

Citat:
Ursprungligen postat av Glorkas
Jag stör mig på Murkrow, den är överallt, är värdelös och går inte ens att evolva.

Samma här fast med dark medaljen, har redan silver för denna...

Fast det är ju få personer som får ut nåt nöje av "achivements" vad det verkar.
Citera
2017-02-23, 16:21
Medlem
Någon som vet om trainern (eller vad man kallar sin figur) ser olika ut i olika länder? Tex slöja på en del ställen kanske? I Thailand har den ett litet sorgeband på bröstet.
Citera
2017-02-23, 16:35
Medlem
vadsadusadus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikBerggren
Är du säker? Kolla i din bag under Incubator.

Japp, det finns inget under incubators, eller någon annastans i items-bagen. Fick 20 olika saker som bollar och olika bär, men ingen special item. Dubbelkollat i journal och där finns inte nån special item registrerad bland de stoppen jag tagit idag (och har bara tagit två, så jag säker)...
Citera
2017-02-23, 16:36
Medlem
vadsadusadus avatar
Citat:
Spinnade just min första 7-day streak men inte fan fick jag något special item för det, deppigt!

Precis som jag!
Citera
2017-02-23, 16:38
Medlem
C0ws avatar
När jag skulle hem igår från stan och var på väg till bilen så låg ett gym på vägen. Börjar fightas och ser att 2 kvinnor i min ålder (20-25) och en yngre kille (runt 15 kanske?) också hakar på någon meter bort från mig. Vi tar ner gymmet och jag lägger in min Gyarados på nästan 2,8k CP. Hör att lillkillen blir imponerad då han sa typ ååh djävlar vilken stark gyarados tittandes mot mitt håll. Ena tjejen får antagligen syn på mitt nick (Donald Trump ) och frågar "öööh är det här din?" Ja svarar jag varpå jag får en fet utskällning och får höra vilken dålig människa jag är som Trump supporter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in